کد خبر: ۳۸۷۳۸۶
زمان انتشار: ۱۷:۳۹     ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
کارشناس هواشناسی: امروز برای مناطق شمالی و ارتفاعات استان های سمنان، تهران، البرز و قزوین رگبار و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 ، اصغری کارشناس هواشناسی گفت: صبح امروز بارش‌های پراکنده در برخی مناطق کشور و در فرودگاه بین المللی امام خمینی گزارش شد.

وی گفت: رگبار و رعد و برق برای مناطق جنوبی کشور همچون بوشهر، شرق استان فارس و هرمزگان نیز ادامه دارد و این روند در پنجشنبه نیز در این مناطق حاکم است.

اصغری افزود: سرعت باد در مناطقی همچون نهبندان، زابل، میرجاوه و حتی زاهدان به اندازه ای خواهد بود که باعث خیزش گرد و خاک می شود و البته این وضعیت در روز جمعه نیز در مناطق یاد شده حاکم است.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی 7 - 8 روز آینده همزمان با مسافرت‌ها شاهد بارش باران در برخی مناطق به صورت آرام خواهیم بود، گفت: این شرایط البته با دما متضاد است یعنی همزمان افزایش دما نیز خواهیم داشت.

اصغری افزود: در 24 ساعت گذشته در مراوه تپه گلستان، شاهرود، سمنان، لاله کلاله، دشت ناز، مانه و سملقان، میامی، پل سفید، قزوین، آوج و فیروزکوه بارش (باران) گزارش شده است.

وی تصریح کرد: دیروز حداکثر دمای هوا در مناطقی همچون آبادان، بستان و مهران به 51 درجه و مراکز استان‌ها مثل اهواز 50، بندرعباس 42، قم و خرم آباد 41، یزد 40 و تهران نیز 36 درجه بود.

امروز دمای هوای پایتخت بین 36 تا 37 درجه در نوسان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها