کد خبر: ۳۸۷۵۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
کاربران اینستاگرام با اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس که تحت مالکیت فیس بوک است، می‌توانند تصاویر و ویدیوهایی را به اشتراک بگذارند که برای ۲۴ ساعت در این اپلیکیشن باقی می‌ماند؛ قابلیتی مشابه شبکه اجتماعی اسنپ‌چت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، اسنپ چت در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شد و توانست مخاطبان خود و به خصوص نوجوانان را جذب کند که به فضای خصوصی که این اپلیکیشن فراهم می‌کند اهمیت می‌دهند. پیام‌های متنی بلافاصله بعد از این‌که خوانده شوند ناپدید شده و پست‌ها با گذشت ۲۴ ساعت از بین می‌روند.

به گزارش رویترز، مانند اسنپ‌چت، اینستاگرام به ۵۰۰ میلیون کاربرش این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را با ایموجی و متن حاشیه‌نویسی کنند.

اسنپ چت که در میان افراد جوان‌تر محبوب‌تر است، در کنار فیس بوکی قرار گرفته که ۱.۷ میلیارد کاربران ماهانه‌اش در سنین بالاتری هستند و  اسنپ‌چت اخیرا شرکت توییتر را در تعداد کاربران روزانه‌اش پشت سر گذاشته و در حال حاضر ارزشی معادل ۱۸ میلیارد دلار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها