کد خبر: ۳۸۷۵۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: مسئولان آمريكايي در برجام بيشتر از مسئولان داخلي وعده مي‌دادند كه اوضاع خوب مي‌شود، مي‌خواستند مردم را وارد خيابان‌ها كنند چرا كه آنها از فرصت‌هاي از دست رفته در فتنه ۸۸ ناراحتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، مراسم توديع و معارفه فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش با حضور امير احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش، نماينده ولي فقيه در استان و ديگر مسئولان آذربايجان‌غربي در اروميه برگزار شد.

در اين مراسم امير احمد رضا پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش اظهار داشت: مواظب دشمن باشيد و خوش گماني به دشمن را كنار بگذاريد كه امروز اين تحريم‌ها برداشته شود يا نه!

پوردستان گفت: با دورهم نشستن چهار وزير امور خارجه، دشمني ما با آمريكا تمام نمي‌شود، مشكل ما با آمريكا ريشه‌اي است، ما امروز با جنگ‌هاي تركيبي رو‌به‌رو هستيم، آمريكا همه توانش را براي براندازي جمهوري اسلامي به كار گرفت اما به جايي نرسيد.

فرمانده نيروي زميني ارتش با بيان اينكه آمريكا در پي نا امن كردن شمال غرب است تصريح كرد: سپاه،بسيج،ارتش،نيروي انتظامي و مردم در اوج آمادگي هستند، راهبرد جديد آمريكا جنگ مذهب عليه مذهب است.

پوردستان افزود: دشمن علاقه‌مند است  كه ناامني را به مرزهاي جمهوري اسلامي بكشد، اما سپاه و ارتش جلوي داعش را گرفت، مرجعيت ديني اهل سنت و تشيع عراق با هم متحد شدند و در برابر داعش ايستادند.

فرمانده نيروي زميني ارتش اظهار داشت: سرمايه‌گذاري امروز دشمن در حوزه جنگ نرم به مراتب از جنگ سخت بيشتر است دشمن در جنگ نرم به عنوان آينده‌سازي است دشمن به دنبال تغيير سبك زندگي است.

وي قصد دشمن را از تحريم‌هاي اقتصادي، ايجاد شكاف بين مردم و حاكميت عنوان كرد و گفت: دشمن مي‌خواست مردم را به خيابان‌ها بكشد.

پوردستان افزود: مسئولان آمريكايي در برجام بيشتر از مسئولان داخلي وعده مي‌دادند كه اوضاع خوب مي‌شود، مي‌خواستند مردم را اميدوار كنند و مردم را وارد خيابان‌ها كنند چرا كه آنها از فرصت‌هاي از دست رفته در فتنه 88 ناراحتند.

فرمانده نيروي زميني ارتش بيان كرد: مواظب بيوتروريسم باشيم دشمن درصدد است از طريق آلوده كردن مواد غذايي جمعيت مسلمانان را كم كند.

وي تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب مي‌گويند كه بعد از برجام نگراني‌ام بيشتر شده، چرا كه راه‌هاي ديگري را آغاز خواهند كرد.

پوردستان خاطرنشان كرد: امير ملكيان يكي از نخبگان ارتش جمهوري اسلامي است و براي ايشان و خودم  آرزوي شهادت مي‌كنم.

در اين مراسم از زحمات امير حشمت‌الله ملكيان تقدير و شرفي به عنوان فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش معرفي شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها