کد خبر: ۳۸۷۵۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
يك منبع نظامي ارتش سوريه گفت: پيشروي ارتش از جنوب به سمت شمال داريا كه منجر به جدا شدن شرق و غرب اين شهر مي‌شود، صفوف گروه‌هاي تروريستي را آشفته و در آستانه فروپاشي قرار داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ارتش سوريه و متحدانش در حال پيشروي سريع در شهر داريا در ريف دمشق هستند تا اين شهر را تحت سيطره كامل خود گرفته و از وجود تروريست‌ها پاكسازي كنند.

يك منبع نظامي ارتش سوريه در داريا به خبرنگار فارس گفت: نقشه عملياتي سوريه براي آزادسازي داريا بر تلاش براي جداسازي اين شهر به 2 بخش شرقي و غربي است تا ارتباط بين تروريست‌هاي اين شهر را قطع كنند.

اين منبع گفت: نيروهاي ارتش سوريه و متحدانش از سمت جنوبي داريا يعني از شهر صحنايا اقدام به پيشروي كرده تا خود را به نيروهاي مستقر در شمال داريا يعني منطقه الجمعيات و داور الباسل در عرض 400 متري جبهه داريا برسانند.

وي افزود: با ملحق شدن نيروهاي ارتش سوريه به يكديگر خط فاصلي به عرض يك و نيم كيلومتر بين شرق داريا و غرب آن ايجاد مي‌شود و بدين ترتيب با تنگ شدن عرصه بر تروريست‌ها موضع دفاعي آنها تضعيف و كار پايان دادن به حضور آنها در شهر تسهيل مي‌شود.

منبع نظامي با اشاره به اينكه صفوف تروريست‌هاي داريا در آستانه فروپاشي است، گفت: از همين رو برخي سركرده‌هاي گروه‌هاي تروريستي در جمع عناصر خود در خطوط مقدم نبرد حاضر شدند تا به آنها روحيه داده و از بن بست خلاصي دهند كه در نهايت برخي از آنها به هلاكت رسيدند.

اين منبع نظامي گفت: يكسره شدن نبرد داريا تا حد قابل توجهي عمليات ميداني در غوطه غربي دمشق را محدود خواهد كرد و بدين ترتيب نيروي ارتش سوريه صرف نبرد در ديگر مناطق خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها