کد خبر: ۳۸۷۷۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بازيكنان ما طبق گفته نادر دست‌نشان تا دقيقه نود به تلاش خود ادامه دادند البته استقلال در دقايق پاياني از لحاظ بدني كم آورد.
به گزارش پایگاه 598، صنعت نفت آبادان روز گذشته موفق شد در ديداري از هفته سوم ليگ برتر فوتبال ايران استقلال را در ورزشگاه‌ آزادي شكست دهد.

حسين عيسي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد اين پيروزي و شرايط نفت آبادان صحبت‌هاي زير را انجام داد:

*بازيكنان ما به خودباوري رسيدند

وي در مورد پيروزي مقابل استقلال گفت: الحمدالله توانستيم بازي خوبي به نمايش بگذاريم و همه ديدند تيم جوان و كم‌تجربه ما چقدر با اعتماد به نفس بازي مي‌كنند. كم‌كم به وضعيت بهتري مي‌رسيم و كيفيت قابل قبولي پيدا خواهيم كرد. اعتماد به نفس تيم با اين برد افزايش پيدا كرد و بازيكنان به خودباوري رسيدند. اميدوارم بتوانيم در مسابقه بعدي مقابل سپاهان هم با كسب پيروزي مردم آبادان را خوشحال كنيم.

*استقلال در دقايق پاياني كم آورد

مديرعامل باشگاه نفت آبادان در مورد اينكه آيا فكر مي‌كرد تيمش بتواند بازي باخته را با برد عوض كند، اظهار داشت: بين دو نيمه دست‌نشان به اعضاي تيم گوشزد كرد كه حتي اگر گلي دريافت كردند روحيه خود را از دست ندهند و در تمام طول 90 دقيقه برنامه‌هاي تاكتيكي كه برايشان مشخص شده در زمين پياده كنند. بعد از دريافت گل اعضاي تيم زحمت‌شان را كشيدند و توانستند ابتدا گل را جبران و سپس گل برتري را وارد دروازه حريف كنند. البته استقلال در دقايق پاياني از لحاظ بدني كم آورد و اين مسئله به ما كمك كرد.

*به نوروزي اعتقاد داشتيم كه او را جذب كرديم

وي در مورد انتقاداتي كه به جذب رضا نوروزي مي‌شد اما او ديروز توانست گل تساوي اين تيم را بزند عنوان كرد:‌اگر روي نوروزي نظر مثبت نداشتيم او را جذب نمي‌كرديم. هر بازيكني ممكن است در طول دوران فعاليت ورزشي يك يا دو بار و حتي بيشتر مصدوم شود اما اين به منزله اتمام دوران بازيكني نيست. با انگيزه و شوقي كه در نوروزي مي‌ديديم اقدام به جذب او كرديم و او هم توانست عملكرد خوبي داشته باشد.

عيسي‌زاده در رابطه با اينكه گفته مي‌شود بندهايي در قرارداد اين بازيكن گذاشته شده كه در صورت مصدوميت قراردادش نصف يا كمتر شود، گفت: اين بند هم به اين شكل نيست و نمي‌توانم آنها را بيان كنم. او از لحاظ اخلاقي بازيكن خوبي است و ما از عملكردش رضايت داريم.

مديرعامل صنعت نفت درباره اينكه آيا پاداش خاصي براي اين پيروزي در نظر گرفتند، گفت: با هيأت مديره جلسه مي‌گذاريم و در اين مورد به جمع‌بندي مي‌رسيم.

*هواداران شرمنده‌مان كردند

وي در مورد حضور هواداران صنعت نفت در ورزشگاه آزادي تصريح كرد: هواداران نفت آبادان هميشه ما را شرمنده كردند. آنها يك قدم از تيم‌شان جلوتر هستند و همواره در طول مسابقات دست اعضاي تيم را گرفتند و آنها را رو به جلو بردند. خوشحاليم كه روز گذشته شرمنده آنها نشديم و با كسب يك پيروزي شيرين آنها را به خانه‌هايشان فرستاديم.

*بورنو به بازي با سپاهان نمي‌رسد

مديرعامل نفت آبادان در مورد اينكه آيا ITC بورنو رسيده است عنوان كرد: كارهاي اوليه گرفتن مجوز بازي اين بازيكن را انجام داديم ولي او نمي‌تواند در ديدار مقابل سپاهان به ميدان برود. شرايط بازي اين بازيكن از هفته پنجم فراهم خواهد شد.

*از عملكرد خارجي‌ها راضي هستيم

عيسي‌زاده در پايان در رابطه با عملكرد رشيد و كيم دو بازيكن خارجي تيمش خاطرنشان كرد: اين بازيكنان عملكرد خوبي داشتند و روز به روز هم بهتر مي‌شوند. كيم بعد از صدور مجوز بازي به يكي از بازيكنان اصلي ما تبديل شد و رشيد هم كه در خط دفاعي به ميدان مي‌رود روز گذشته در اواخر بازي وارد زمين شد. شما مي‌دانيد وقتي تيمي خوب بازي مي‌كند به تركيب آن دست نمي‌زنند. دفاع ما تا به الان استحكام خوبي داشته و به همين خاطر كادر فني به تركيب اوليه دست نزده است. در كل از عملكرد بازيكنان خارجي راضي هستيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها