کد خبر: ۳۸۸۵۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
نماينده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به عدم تحقق وعده‌هاي دولت در دوران پسابرجام گفت: دولت زماني كه با نقض برجام از سوي آمريكايي‌ها مواجه شد، وعده‌هايي به مردم مي‌دهد كه براي آنها نان و آب نمي‌شود.

به گزارش پایگاه 598، محمد سليماني نماينده سابق مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با فارس، ضمن اشاره به نقض عهد برجام از سوي آمريكايي‌ها و وعده‌‌هاي اقتصادي دولت در دوران پس از برجام گفت: مشي حركتي دولت اينگونه بوده است كه همه امور را در فضاي سياسي و در حد حرف نگه دارد و هيچ چيز را به مرحله عملياتي نرساند.

وي ادامه داد: در اين ميان مواردي نيز كه به مرحله عمل رسيده و تا با نقض عهده‌ آمريكايي‌ها با مشكل مواجه شده دولت سعي كرده صورت مسئله را عوض كند.

نماينده سابق مجلس با بيان اينكه دولت يازدهم سياست‌زدگي را در مسائلي نظير برجام،‌حقوق‌هاي نجومي و مسائل  اقتصادي گسترش داده است، اظهار داشت: سال قبل و پس از امضاي برجام تيتر تمام روزنامه‌هاي طرفدار دولت و خود مسئولان دولتي عباراتي نظير پايان همه تحريم‌ها و فروريختن ديوار تحريم بود و مسئولان به مردم قول داده بودند كه تحريم‌ها پس از اجراي برجام به صورت يكجا برداشته شود.

سليماني ادامه داد: هم اكنون 7 ماه از اجرايي شدن برجام گذشته ولي هيچ اقدام عملي در رابطه با برداشته شدن تحريم‌ها از سوي امريكايي‌ها صورت نگرفته و عمده تحريم‌ها كه مربوط به مسائل پولي و بانكي است در جاي خود باقي مانده است.

وي اضافه كرد: دولت زماني كه با نقض برجام از سوي امريكايي‌ها مواجه شد به جاي آنكه با اين نقض عهد مقابله به مثل كرده و آن را از طريق سازمان‌هاي مختلف بين‌المللي پيگيري كند وارد يك فضاي شعاري و گفتار درماني شده تا از اين راه مشكل خود را حل كند.

نماينده سابق مجلس با تاكيد بر اينكه دولت شعارهايي مي‌دهد كه توسط مردم قابل اندازه‌گيري و لمس نباشد، گفت: اين روزها وعده‌هايي از طرف دولت داده مي‌شود كه يك طرف آن امريكايي‌ها هستند كه هيچ اعتمادي به آنها نيست و طرف ديگر آن نيز خود دولت قرار دارد كه مسؤولانش بيشتر با شعار كشور را اداره مي‌كنند تا با  عمل.

سليماني با اشاره به تداوم ركود اقتصادي، عدم جلوگيري از واردات بي‌رويه و كنترل قاچاق اظهار داشت: مردم در زندگي خود هيچگونه گشايشي مرتبط با برجام حس نمي‌كنند و مسئولان دولتي با فرافكني و فرار به جلو به جاي آنكه درباره فرجام برجام توضيح دهند، به شعارزدگي روي آوردند.

وي با اشاره به عدم تحقق وعده‌هاي پيشين دولت در رابطه با برجام خاطرنشان كرد: امروز دولت وعده‌هايي به مردم مي‌دهد كه هيچ نان و آبي براي آنها به همراه ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها