کد خبر: ۳۸۹۵۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
رئيس سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي استان تهران از كشف ۶۴ خودروي لوكس قاچاق در كشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امين دليري در حاشيه فرايند امحا كالاهاي قاچاق در سازمان اموال تمليكي گفت: كشفيات بزرگي را در ماه‌هاي اخير در بحث كالاهاي قاچاق داشته‌ايم كه پس از جمع‌بندي كارشناسان اين سازمان، اطلاع‌رساني لازم را خواهيم داشت.

وي افزود: همچنين كار بسيار بزرگي در بخش كشف قاچاق در سطح كشور در حال انجام است و حجم قاچاق كه به سازمان املاك تمليكي داده شده بسيار زياد است.

رئيس سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي استان تهران در مورد خودروهاي لوكس قاچاق گفت: فرايند قانوني در خصوص قاچاق اين خودروها انجام مي‌شود و تعيين‌تكليف مي‌كنيم كه در وهله اول، اقدام ما صادر كردن اين خودروها به كشور مبدأ است و در وهله دوم فرايند ديگري طي مي‌شود.

وي با بيان اينكه در حال حاضر 64 خودروي لوكس قاچاق در كشور وجود دارد، گفت: بنز، پورشه، لندرور، يك عدد رولز رويس كه بسيار گرانقيمت است در اين كالاها به چشم مي‌خورد. معمولاً كشورهاي واردكننده، اين كالاها را به صورت غيرقانوني وارد كشور ما كرده است كه در برخي از موارد اين خودروها از سوي ناجا كشف شده كه پلاك جعلي داشته‌اند.

دليري ادامه داد: برخي از خودروهاي لوكس از مبادي گمرك نيامده‌اند و مراحل مقررات گمركي را ثبت نكرده‌اند كه جزو كالاهاي قاچاق محسوب مي‌شوند.

رئيس سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي استان تهران تصريح كرد: در خصوص برخي از اجناس امحاء شده كه امروز صورت گرفته، توليد داخل كشور هستند همچون شير يارانه‌اي و پوشاك غيراستاندارد داخل كشور كه تقلبي بودند و از نظر مقررات و استانداردهاي مصرف بايد امحاء شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها