کد خبر: ۳۸۹۸۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
نيروهاي سوري و حزب الله لبنان راه ارتباطي الراموسة به شهرك خان طومان را قطع كردند و خود را به ارتفاع راهبردي «ام القرع» در محور روستاي المشرفة رسانند كه بر دانشكده‌هاي نظامي اشراف دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نبرد در جنوب حلب، همچنان ادامه دارد و البته از ائتلاف تروريستي «جيش الفتح» تلفات مي‌گيرد.

منابع ميداني به «بين‌الملل فارس» گفتند كه نيروهاي ويژه حزب الله موفق شدند تحركات و مسير تردد دهها تن از عناصر تروريستي جيش الفتح را كه درصدد عقب‌نشيني از دانشكده‌هاي نظامي به حومه غربي شهر حلب بودند، رصد كنند و آنان را هدف بگيرند.

رزمندگان مقاومت حزب الله پس از اطلاع از اين مسئله، با مين‌گذاري بر سر مسير انتقال تروريستها توانستند دهها تن از آنها را از پا در آورند.

به گزارش بين‌الملل فارس، تعدادي ديگر از تروريستهاي جيش الفتح نيز در حين فرار از منطقه راهبردي «الراموسه» به ضرب گلوله توپخانه ارتش سوريه كشته شدند؛ راموسه منطقه‌اي است كه جيش الفتح هفته گذشته موفق شد معبري باريك به داخل مناطق شرقي حلب باز كند اما با تسلط آتشباري ارتش سوريه مسدود ماند تا محاصره پابرجا بماند.

اندازه واقعي    

گروهي از نيروهاي ويژه مقاومت نيز توانستند 5 تن از تك تيرندازهاي تروريست را در ساختمان‌هاي دانشكده هاي نظامي از پاي درآورند. اين تك‌تيراندازان حركت را براي ارتش سوريه و مقاومت جهت پيشروي سخت كرده بودند.

از نيمه شب گذشته نيز نيروهاي سوري تحت فرماندهي «سرهنگ سهيل» (معروف به تايگر) و رزمندگان حزب الله عمليات سنگيني را از حومه كارخانه سيمان به سوي دانشكده‌هاي نظامي آغاز كردند. منطقه‌اي كه كارخانه سيمان در آن واقع است، از حيث نظامي براي دو طرف، حائز اهميت است.

همزمان گروهي ديگر از نيروهاي سوري و مقاومت حملاتي را از محور روستاي «المشرفة» آغاز كردند و موفق شدند خطوط دفاعي تروريستها را در ارتفاعات «المحروقات و الجمعيات» در هم شكنند.

نيروهاي سوري همچنين راه ارتباطي الراموسة به شهرك خان طومان را قطع كردند و خود را به ارتفاع راهبردي «ام القرع» در محور روستاي المشرفة رسانند كه بر دانشكده‌هاي نظامي اشراف دارد.

خان‌طومان در جنوب غرب شهر حلب، طي هفته‌هاي گذشته به پايگاهي براي اعزام و اقدام جيش الفتح عليه ارتش سوريه در جنوب حلب بدل شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها