کد خبر: ۳۹۱۶۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
ارتش سوريه در ادامه عمليات عليه گروههاي تروريستي، چندين مجتمع مسكوني ديگر در منطقه دانشكده‌هاي نظامي را به كنترل خود در آورد.
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاري ريانووستي اعلام كرد كه ارتش سوريه روز چهارشنبه حدودي نيمي از زمين‌هاي دانشكده نيروي هوايي در جنوب شهر حلب را به كنترل كامل خود در آورد.

بر اساس اين گزارش، ارتش سوريه روز چهارشنبه عمليات تهاجمي خود عليه افراد مسلح در منطقه دانشكده‌هاي نظامي در شرق جنوب حلب را ادامه داد و نيروهاي همپيمان ارتش سوريه نيز افراد مسلح را از چندين مجتمع استراتژيك بيرون راندند.

نيروهاي ارتش سوريه و مقاومت يك خودروي گروه تروريستي النصره را در منطقه شعبه القلعه واقع بين ارتفاعات فليطه و جراجير در قلمون منهدم كردند.

ارتش سوريه شب گذشته حمله تروريستها به شهرك معردس در حومه شمالي حماه را دفع كرد و شماري از مهاجمان را به هلاكت رسانده و يا زخمي كرد.

نيروهاي ارتش سوريه دو دستگاه تانك تروريستها در شهرك صوران در حومه شمالي حماه و چندين خودروي آنها در شهرك طيبه امام را منهدم كردند.

مركز حميميم براي هماهنگي آشتي در سوريه روز چهارشنبه اعلام كرد كه 26 شهرك و روستاي سوريه طي 24 ساعت گذشته، توافق آتش‌بس در كشور را امضا كردند.

اين مركز در بيانيه‌اي اعلام كرد كه تعداد كل شهرها و شهركها و روستاهايي كه به آتش‌بس در سوريه پيوسته‌اند به 530 رسيده است و تعداد گروههاي مسلحي نيز كه پايبندي خود به اصول آتش‌بس را اعلام كرده‌اند، همان 69 است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها