کد خبر: ۳۹۱۸۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
سرپرست فصل گذشته استقلال هفته گذشته جلسه‌اي با شهاب جهانيان برگزار كرد كه اين موضوع حرف و حديث‌هاي زيادي درست كرد تا جايي كه حتي گفته شد در اين جلسه پيشنهاد سرمربيگري به فرهاد مجيدي داده شده است.
به گزارش پایگاه 598، سرپرست فصل گذشته استقلال هفته گذشته جلسه‌اي با شهاب جهانيان برگزار كرد كه اين موضوع حرف و حديث‌هاي زيادي درست كرد تا جايي كه حتي گفته شد در اين جلسه پيشنهاد سرمربيگري به فرهاد مجيدي داده شده است.

فرزاد مجيدي به نسيم گفت كه اشتباه كرده در جلسه با شهاب جهانيان شركت كرده است و بهتر است هركسي مي‌خواهد به فرهاد مجيدي پيشنهاد دهد، با خودش وارد مذاكره شود.

آقاي مجيدي هفته گذشته شما جلسه‌اي با شهاب جهانيان رييس هيئت مديره استقلال در وزارت ورزش و جوانان برگزار كرديد كه اين جلسه حرف و حديث‌هاي زيادي را به همراه داشت. در مورد اين موضوع توضيح مي‌دهيد؟

نبايد به وزارت ورزش و جوانان مي‌رفتم و من اشتباه كردم. واقعا فكر نمي‌كردم بابت حضور من در وزارت ورزش و جوانان اينقدر حرف و حديث درست شود. آقاي جهانيان از من دعوت كرد به وزارت ورزش وجوانان بروم اما ظاهرا نبايد قبول مي‌كردم چون خيلي براي من داستان درست شد. از همه مهمتر اينكه حرف‌هايي كه در اين مورد زده شده است ممكن است استقلال را به حاشيه ببرد و من اصلا از اين اتفاق خوشحال نيستم. اميدوارم اين بحث‌ها تمام شود تا استقلال در اين شرايط حساس به آرامش به كارش ادامه بدهد.

در مورد جلسه صحبت مي‌كنيد كه چه حرف‌هايي بين شما و جهانيان رد و بدل شد؟

آقاي جهانيان به من اصرار كردند كه در مورد جلسه صحبتي انجام ندهم و من هم به حرف ايشان احترام مي‌گذارم. فقط من اين را بايد بگويم كه آقاي جهانيان چندين بار با من تماس گرفتند كه در اين جلسه شركت كنم و من هم قبول كردم اما بازهم مي‌گويم كه اشتباه كردم در اين جلسه شركت كردم و هرگز دوست نداشتم كاري كنم كه استقلال به حاشيه برود.

ولي در همين مدت خيلي‌ها گفته‌اند كه جهانيان از طريق شما به فرهاد مجيدي پيشنهاد سرمربيگري در استقلال را داده است. اين موضوع را تاييد نمي‌كنيد؟

من از همه خواهش مي‌كنم ديگر براي فرهاد مجيدي با من تماس نگيرند و چه استقلال و چه هر باشگاه ديگري كه خواست به فرهاد مجيدي پيشنهاد سرمربيگري بدهد مستقيم با خودش تماس بگيرد. من براي خودم شخصيت حقيقي دارد و فرهاد خودش بايد در مورد آينده‌اش تصميم بگيرد. من نمي‌توانم از طرف او با كسي مذاكره كنم و بازهم مي‌گويم اشتباه كردم كه در جلسه با جهانيان شركت كردم.

خودت فكر مي‌كني حرف‌هايي كه در مورد سرمربيگري فرهاد در استقلال مي‌شود، به اين لطمه نمي‌زند؟

من اول اين را بايد بگويم كه فرهاد در اين شرايط اصلا به دنبال سرمربيگري در استقلال نيست و او با منصوريان رابطه بسيار نزديكي دارد. دليلي هم ندارد كه بخواهد به استقلال فكر كند چراكه منصوريان دارد كارش مي‌كند و ما بايد به او كمك كنيم. منصوريان در شرايط خوبي نيست و ما به عنوان يك استقلالي بايد تلاش كنيم كه اين تيم در آستانه دربي به روزهاي خوب خود برگردد.

راستي شما فكر مي‌كرديد منصوريان در شروع كارش در استقلال تا اين حد بد نتيجه بگيرد و اين همه انتقاد از او بشود؟

استقلال بازيكنان خوبي در نقل و انتقالات جذب كرده است و واقعيت اين است كه هيچ كس پيش بيني اين شرايط را نمي‌كرد. من بابت عملكرد استقلال خيلي به منصوريان انتقاد دارم ولي فعلا ترجيح مي‌دهم سكوت كنم چون استقلال در موقعيت بسيار حساسي قرار دارد و ما فعلا نبايد صحبتي در اين باره انجام بدهيم. منصوريان مثل بردار من مي‌ماند و اميدوارم بتواند استقلال را از اين شرايط خارج كند.

ظاهرا از اتفاق‌هاي فصل گذشته استقلال حسابي ناراحت هستيد. درست است؟

واقعا ناراحت هستم، نه به ما پولي دادند و نه حتي در پايان فصل يك خسته نباشيد به ما گفتند. روزي دو قرص آرام بخش مي‌خورم تا بتوانم اتفاق‌هاي فصل گذشته را فراموش كنم چون واقعا اذيت شدم. متاسفانه آقاي افشارزاده كساني را به استقلال آورد كه هيچ چيز از فوتبال نمي‌دانستند و همين مساله باعث شد كه ما كم كم از مسير خود خارج شويم. عده‌اي به استقلال خيانت كردند كه با رفتن افشارزاده هم الان در باشگاه حضور دارند.

ظاهرا شما به جنس لباس‌هاي استقلال هم انتقاد زيادي داشتيد. اين موضوع درست است؟

جاي تاسف دارد براي باشگاه بزرگي مثل استقلال كه فصل گذشته از چنين لباس‌هايي استفاده مي‌كرد. من اين را بايد بگويم كه فصل گذشته لباس‌هاي استقلال را ما از ايران تهيه مي‌كرديم و روي آن برند مي‌زديم تا آبروي استقلال نرود. بايد مشخص شود چه كساني از اين اتفاق سود مي‌بردند و هنوز هم در باشگاه استقلال هستند. من بازهم تاكيد مي‌كنم كه پيراهن هاي تمريني كه استقلال فصل گذشته برتن مي كرد كاملا ايراني بود و اين موضوع جاي تاسف دارد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها