کد خبر: ۳۹۲۶۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۸ شهريور ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، هافبك مياني پرسپوليس اين روزها سرش را پايين انداخته و خيلي ساده و مثبت كارش را انجام مي‌دهد، اما حاشيه‌ها و شايعه‌ها كماكان دست از سر او بر نمي‌دارند. مسلمان كه در يك سال گذشته جزو بهترين‌هاي ليگ برتر بوده و شايد حتي استحقاق حضور در تيم ملي را هم داشته، مدتهاست كه سروصداي كمتري ايجاد مي‌كند، اما همچنان سوژه خبرهاي پر مخاطب مي‌شود. آخرين داستاني كه اسم مسلمان را سر زبان‌ها انداخت، ماجراي درگيري مختصر او با كمال كاميابي‌نيا در تمرينات دو روز پيش بود.

استاد قهر با دوستان صميمي!

ظاهرا بين مسلمان و كاميابي‌نيا بحث كوچكي در گرفته كه با وساطت برانكو، خيلي زود ختم به خير شده. چيزي كه اين اصطكاك مختصر را عجيب‌تر مي‌كند، رفاقت صميمي محسن و كمال است؛ جايي كه اين دو نفر در كنار فرشاد احمدزاده گروه «سه تفنگدار» پرسپوليس را مي‌سازند. حالا كاري نداريم كه بين مسلمان و كاميابي‌نيا چه اتفاقي رخ داده، اما از قرار معلوم محسن استعداد قابل توجهي در درگيري با دوستان صميمي‌اش دارد؛ چنانكه پيش‌تر در يك مقطع با پيام صادقيان هم دچار مشكل شد و قهر كرد، اما بعد از مدتي با كلي تشريفات طرفين را آشتي دادند! زمستان سال93 وقتي مسلمان در آستانه پيوستن به استقلال قرار گرفته بود، صادقيان در رسانه‌ها او را از اين كار منع كرد كه اين مساله با واكنش تند محسن مواجه شد.

با عاليشاه مشكل دارد يا رضاييان؟

عادل فردوسي‌پور در جريان گزارش يكي از مسابقات پرسپوليس مدعي شد رابطه مسلمان با اميد عاليشاه چندان دوستانه نيست. از آن پس بخش قابل توجهي از انرژي اين دو بازيكن صرف آن شد كه ثابت كنند اختلافي با هم ندارند! هم مسلمان و هم عاليشاه روي اينستاگرام‌شان پست‌هايي در اين مورد منتشر كردند. حالا هم كه رامين رضاييان در آستانه بازگشت به تمرينات پرسپوليس قرار گرفته، مي‌گويند مسلمان يكي از بازيكناني است كه با او مشكل دارد؛ هرچند ممكن است اين شايعه هم مثل خيلي از شايعات ديگري كه در مورد محسن ساخته‌اند صحيح نباشد.

اسم و فاميل دردسرساز

اول فصل خبر بازداشت چند فوتباليست سرشناس در يك پارتي منتشر شد و گفتند كه اسم اختصاري يكي از بازداشت شده‌ها، «ميم.ميم» بوده است. طبيعتا ذهن‌ها به سمت مسلمان منحرف شد، اما اين بازيكن بعد از مسابقه اول فصل با سايپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و اعلام كرد از شايعات متعددي كه در موردش ساخته مي‌شود به ستوه آمده است. او گفت اگر جرات دارند اسم كاملش را بياورند و بقيه ماجراها. به نظر مي‌رسد يكي از بدشانسي‌هاي هافبك پرسپوليس هم اين است كه حروف اول اسم و فاميلش خيلي رايج و پركاربرد است و مدام دردسر اضافي درست مي‌كند!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها