کد خبر: ۳۹۲۸۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: شهيد شيراني نشان داد سرباز ولايت است و تمام تلاش خود را براي تحقق امر ولي در مكران به كار گرفت؛ اگر امروز پرچم ايران اسلامي در آب‌هاي آزاد در برافراشته مي‌شود به بركت خون اين شهداست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از اصفهان، امير دريادار حبيب‌الله سياري ظهر امروز در مراسم تشييع امير دريادار غلامرضا شيراني فرمانده منطقه دوم درياي ارتش ضمن تقدير از حضور مردم اصفهان در اين مراسم اظهار داشت: نياز امروز جامعه ما بصيرت و حركت در خط شهداست.

وي تعهد، ولايتمداري، تدين و ايثارگري از از جمله ويژگي‌هاي بارز شهيد شيراني بيان كرد، افزود: سال 86 كه فرمانده كل قوا دستور حضور در سواحل درياي عمان و توسعه منطقه مكران را صادر كردند، شهيد شيراني با قبول تمام محروميت‌ها به همراه خانواده‌اش در اين منطقه حضور داشت و تلاش زيادي براي آبادني و سازندگي آن منطقه كرد.

امير سياري ادامه داد: شهيد شيراني نشان داد سرباز ولايت است و تمام تلاش خود را براي تحقق امر ولي در مكران به كار گرفت؛ اگر امروز پرچم ايران اسلامي در آب‌هاي آزاد در برافراشته مي‌شود به بركت خون اين شهداست.

وي تصريح كرد: امروز نيروي دريايي ارتش دوشادوش ديگر نيروهاي مسلح در اجراي فرامين رهبر انقلاب تلاش مستمر دارد و در دفاع از مرزهاي آبي از هيچ تهديدي نمي‌هراسد.

به گزارش فارس، مراسم تشييع و خاكسپاري پيكر مطهر دريادار غلامرضا شيراني ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم و نيروهاي مسلح از ميدان فيض به گلستان شهدا تشييع و در كنار همرزمان شهيدش به خاك سپرده شد؛ اين شهيد هفته گذشته پس از بازگشت به دليل عوارض دفاع مقدس به شهادت رسيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها