کد خبر: ۳۹۳۴۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
مهاجم ایرانی تیم روستوف روسیه در بین ۱۴ جوان آینده دار فوتبال جهان که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند، قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش‌سه"، سایت معتبر دیلی میل در گزارشی به پدیده های لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و ۱۴ بازیکن را به عنوان جوانان آینده دار این مسابقات اشاره کرد که در این بین نام سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم روستوف روسیه نیز قرار گرفته است.

اوسامه دمبله مهاجم بروسیا دورتموند، آنته کوریچ، هافبک ۱۹ ساله دیناموزاگرب، محمود داهود بازیکن مونشن گلادباخ، مارکو پیاکا از یوونتوس، آندریا زیفکوویچ وینگر ۲۰ ساله بنفیکا، رناتو سانچس جوان مطرح بایرن مونیخ، نبیل فکیر از المپیک لیون، ویلیامز مدافع ۲۲ ساله آیندهوون، فابینهو از موناکو، آسنسیو از رئال مادرید، کالهانوغلو هافبک بایر لورکوزن، اوزیاکوب مدافع بشیکتاش و دمارای گرای از لستر سیتی ۱۳ بازیکنی هستند که در کنار سردار آزمون در این فهرست قرار گرفتند.

دیلی میل درباره سردار آزمون نوشت: «او در ۲۵ حضور به عنوان بازیکن روستوف ۹ گل برای این تیم به ثمر رسانده است؛ روستوفی که با نایب قهرمانی در رقابت های فصل گذشته روسیه توانست به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. سردار همچنین ۱۵ گل در ۲۰ بازی که برای تیم ملی ایران انجام داده، به ثمر رسانده است و امید ایران در صحنه اروپایی است. حالا آزمون اولین فصل لیگ قهرمانان اروپا خود را سپری می کند و در ترکیب روستوف نقشی حیاتی دارد.»

این گزارش در حالی نوشته شده که روستوف شب گذشته در آلیانس آرنا با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها