کد خبر: ۳۹۳۴۴۳
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه احتمالا اغراض ثانویه‌ای در سفر نمایندگان مجلس به برزیل برای مسابقات پارالمپیک وجودداشته است، گفت: دوستان باید شأن مجلس را مراعات می‌‌کردند تا مجلس زیر سوال نرود.
به گزارش پایگاه 598، قاسم جعفری عضو هیات علمی دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: اینکه یک نماینده از قوه مقننه در کنار ورزشکاران ما در جریان بزرگ ورزشی آن هم پارالمپیک حضور داشته باشد تا پیام پشتیبانی مجلس از کاروان ورزشی به ورزشکاران برسد اشکالی ندارد اما ظاهرا تیمی 5-6 نفره به این مسابقات رفته‌اند که این مسئله از هدف اصلی به دور است.

وی افزود: سفر یک تیم 5-6 نفره از نمایندگان مجلس برزیل برای مسابقات پارالمپیک احتمالا اغراض ثانویه‌ای داشته و هدف آن ابلاغ پیام پشتیبانی مجلس از کاروان ورزشی ایران نبوده است.

جعفری گفت: نکته جالب اینجاست که یکی از دوستان که امسال به برزیل سفر کرده است سال گذشته در سفر نمایندگان دیگر اعتراض کرد و تذکر داد ولی امسال خودش به این سفر رفته است که این مسئله از اخلاق به دور است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس ماهیت نظارتی دارد و اگر قرار باشد افرادی که خودشان باید بر اعمال نهادهای دیگر نظارت داشته باشند حداکثر استفاده غیرمقبول را از ظرفیت‌های قانونی انجام دهند شان مجلس رعایت نمی‌شود در حالی که دوستان باید شان مجلس را مراعات می‌ کردند تا مجلس زیر سوال نرود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
چرا با پول مردم ميرن؟!
بايد از جيب خودشون خرج كنن نه بيت المال
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها