کد خبر: ۳۹۳۷۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
استقلال در رده پانزدهم لیگ برتر قرار گرفت. این قعرنشینی در شان استقلال نیست هرچند این رتبه در لیگ برتر، رتبه موقت است واستقلال قطعا در هفته های آینده به جای اصلی خودش بر میگردد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"،برد فولاد برابر پدیده عامل اصلی برگشت استقلال به رتبه 15 شد.برخی از قعرنشینی های نامانوس تاریخ لیگ  ومسابقات باشگاه های تهران در دهه60 را با هم مرور میکنیم.


1-در سال 1361 تیم پرستاره بانک ملی در رده 14 مسابقات تهران قرار گرفت وبه شکلی عجیب از سقوط نجات پیدا کرد.
2-پاس سال 66 هم با ستاره های زیادش چهاردهم شد وسقوط نکرد.آنها در هفته آخر از ستاد مشترک 6 گل خوردند.
3-سایپا:تیمی که در سال  های 72 و73 قهرمان لیگ برتر شد، در سال 1374 بین 16 تیم مسابقات لیگ به رتبه 15 رسید وبه دسته پایین تر مسابقات سقوط کرد.در همان سال سقوط، سایپا به نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های آسیا صعود کرد.
4-جنوب اهواز:تیم پرستاره اهوازی که سال 1374 نماینده ایران در جام در جام آسیا شده بود در این سال در حالی که در نیم فصل اول تیم، سوم لیگ بود در رده 13 قرار گرفت وبا توجه به سقوط 4 تیم به دسته پایین تر مسابقات فوتبال لیگ سقوط کرد.
5-تیم کشاورز با ستارگان زیادش در سال 75 بین 16 تیم مسابقات لیگ، آخر شد تا مدیران این تیم بی خیال تیم داری شده وتیم خود را به استقلال  نوین واگذار کنند.

6-بهمن پرستاره وبسیار بزرگ در سال 76 در مسابقات فوتبال لیگ کشور سیزدهم شد وبا این سقوط عجیب،برای اولین بار به دسته پایین تر رفت.
7-سایپای جوان و پرستاره در دوره سوم لیگ برتر، تیم یکی مانده به آخر شد اما در سال 82 تعداد تیم ها زیاد  و فرصتی خوب برای آنها مهیا شد تا در لیگ برتر بمانند وماندند.
8- استیل آذین در سال 89 به دسته پایین تر لیگ سقوط کرد.تیمی که در 2 سال حضورش در لیگ برتر ،مهدوی کیا، علی کریمی،نیکبخت،کاویانپور،فریدون زندی،شاپورزاده،سوشا مکانی  و خیلی های دیگر را داشت به دسته اول سقوط  وخودش را منحل کرد!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها