کد خبر: ۳۹۳۸۵۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
مرکز حمیمیم اعلام کرد که از ابتدای اجرای آتش بس در سوریه ۱۹۹ بار این آتش بس توسط گروه های مسلح نقض شده است و همچنین روز یکشنبه کمک های بشردوستانه به المعضمیه اعزام خواهد شد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از العهد، در طول چند روز از اجرای آتش بس مورد توافق آمریکا و روسیه در سوریه، گروه های مسلح بارها این آتش بس را نقض کرده اند.

بر اساس این گزارش مرکز حمیمیم(پایگاه حضور روس ها در سوریه) با صدور بیانیه ای در این خصوص تصریح کرد: از ابتدای برقرای آتش بس در سوریه، گروه های مسلح ۱۹۹ بار آن را نقض کرده اند.

در همین راستا طی ۱۶ ساعت گذشته آتش بس سوریه که به امضای آمریکا و روسیه رسیده است، ۱۲ بار از سوی گروه های مسلح نقض شده است.

حمیمیم همچنین تاکید کرد: توافقی حاصل شده که طبق آن کاروان کمک های بشردوستانه روز ۱۸ سپتامبر به سمت المعضمیه در حومه دمشق پایتخت عراق اعزام خواهد شد.

ارتش سوریه و مقاومت یک تونل متعلق به گروه های مسلح را در منطقه الزبدانی واقع در حومه دمشق پایتخت عراق منفجر کردند.

گروه تروریستی داعش بیش از ۲۰ خانواده از عناصر مسلح غیر سوری خود را از شهر حلب به الرقه که در کنترل خود تروریست ها است، منتقل کردند.

درگیری های میان نیروهای موسوم به ارتش آزاد و گروه تروریستی-تکفیری داعش در سلسله کوه های بیرالافاعی واقع در قلمون شرقی ازسرگرفته شد۰
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها