کد خبر: ۳۹۵۰۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
رئيس فدراسيون فوتبال هند دليل برگزار نشدن انتخابات شوراي فيفا در كنگره امروز AFC را فاش كرد.
به گزارش پایگاه 598، در جريان كنگره فوق‌العاده كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) كه امروز (سه‌شنبه) در گواي هند برگزار شد، اعضاي ارشد فوتبال آسيا در اعتراض به محروميت كانديداي قطري از حضور در انتخابات شوراي فيفا، رأي‌گيري را به نوعي تحريم و به فيفا دهن‌كجي كردند.

در اين كنگره كه جياني اينفانتينو، رئيس فيفا هم حضور داشت، 42 نماينده از 44 نماينده فدراسيون‌ها و اتحاديه‌هاي عضو AFC به ادامه برگزاري جلسه كه شامل انتخابات شوراي فيفا هم مي‌شد، «نه» گفتند و در نتيجه اين كنگره پس از 27 دقيقه مختومه اعلام شد. علي كفاشيان، نايب رئيس فدراسيون فوتبال ايران يكي از اين كانديداهاست.

فدراسيون جهاني فوتبال روز يكشنبه سعود المهندي را از حضور در انتخابات شوراي فيفا محروم كرد. بررسي‌هاي كميته اخلاق فيفا در مورد اين كانديداي قطري در جريان است و دليل محروميت وي اين موضوع اعلام شده است.

پرافول پاتل، نايب‌رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) و رئيس فدراسيون فوتبال هند در اين باره به خبرنگاران گفت: افراد زيادي بودند كه اميدوار بودند، كانديداتوري خود را براي اين انتخابات اعلام كنند. اينكه فردي از حضور در اين انتخابات ممنوع شده يا محرومش كرده‌اند، بايد زودتر از اينها اعلام مي‌شد، نه در آستانه انتخابات. اگر اين اتفاق مي‌افتاد، افراد ديگري شانس اعلام كانديداتوري براي اين انتخابات را پيدا مي‌كردند و به همين دليل بود كه انتخابات امروز لغو شد.

شيخ‌ سلمان‌بن ابراهيم آل خليفه، رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا در پايان اين جلسه با كنايه به فيفا گفت: اين احتمالاً كوتاه‌ترين كنگره فيفا بود كه من تاكنون رياستش را برعهده داشتم. پيام ما هم كاملاً واضح و روشن است!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها