کد خبر: ۳۹۵۵۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
پایگاه 598 - به دنبال نامگذاری روز توافق هسته ای به عنوان «روز تعامل سازنده با جهان» برگ دیگری از فجایع دولت سابق رو شد!

یک کارشناس فاجعه یابی ضمن بیان این مطلب گفت: «ماجرا اینطوری بود که بعد از نامگذاری، هرچی مسئولین محترم صدا می زدند: «روز تعامل ... روز تعامل سازنده ... بابا با توام روز تعامل!» این روز تعامل اصلا حالیش نبود و مشغول شیطنت و بدعهدی خودش بود.»

وی افزود: «ما هم هول برمان داشت که نکند گوش بچه یا مخش ایرادی دارد و یک هفته از این دکتر به آن دکتر ما را از کار و زندگی انداخت. تا این که یک کارشناس دیگر حالی مان کرد که این هم از فجایع دولت سابق است.»

این کارشناس در تشریح این ماجرا اظهار داشت: «دولت سابق هرچی «ادب مرد به ز دولت او» نبوده به کنار، آمده فرهنگ لغت ها را هم تحریف و جلوی کلمه «تعامل» نوشته «داد و ستد کردن»؛ یعنی با «معامله» هم خانواده کرده! برای همین برخی به اشتباه افتاده اند و فکر می کنند تعامل از معامله می آید یعنی یک چیزی بدهیم و یک چیزی بگیریم. در حالی شما خودتان بهتر می دانید، تعامل یعنی یک چیزی بدهیم. اگر طرف یک چیزی داد که داد. اگر نداد دوباره ما یک چیزی بدهیم.»

وی با اشاره به اینکه فساد های اقتصادی دولت قبلی از دوران پرکامبرین و دوره اول زمین شناسی تاکنون سابقه نداشته تصریح کرد: «اصلا برای همین بود که دولت قبلی نتوانست از با آمریکایی ها «تعامل» کند. اگر شما در کشور فساد داشته باشید چیزی می ماند که بدهید به طرف مقابل و هی تعامل کنید؟ نمی ماند دیگر.»

دکتر فاجعه یاب اضافه کرد: «طرحی در دست اقدام است تا با نامگذاری چند روز دیگر ابعاد دیگری فجایع دولت قبلی افشا شود. که لیست آن به شرح زیر است:

۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران: روز تذکر به مردم جهت رعایت حق کارشناسی حلقه حاج آقا در امور مملکتی

۱۶ خرداد روز جهانی محیط زیست: روز تعامل سازنده با قشر مظلوم زمین خوار، الوار فروش، شکارچی و ...

۷ تیر انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی: روز تعامل سازنده با گروهک های معاند (که ببینیم یک وقت ظلمی چیزی به آنها نشده باشد)

12 تیر حمله موشکی ناو آمریکایی به ایرباس مسافربری ایران : روز تعامل سازنده با ناوهای آمریکایی در خلیج فارس!

۲۸ مرداد سالروز کودتای 28 مرداد علیه دولت مصدق : روز تعامل سازنده با سفارت انگلیس و آمریکا

وی همچنین در پاسخ به خبرنگاری که پرسیده بود: «دیگر چی؟» ابراز امیدواری کرد فجایع بیشتری از دولت قبل افشا شود.

محمد یکتا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها