کد خبر: ۳۹۵۸۵۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۱۲ مهر ۱۳۹۵
با وجود گذشتن سه سال از عمر دولت، شهرستان ایذه امروز شاهد سومین فرماندار دولت یازدهم در خود خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از ایذه، این شهرستان در حالی امروز سومین فرماندار دولت تدبیر و امید را در خود می‌بیند که چند ماهی است تغییرات در سطح استان متوقف شده است.

با وجود اینکه در آخرین روزهای مدیریت عبدالحسن مقتدایی در سطح شهرستان‌های استان شاهد چندین تحول و تغییر بودیم، اما برکناری وی توسط دولت باعث شد تا این جابه‌جایی‌ها ناتمام مانده و حکم‌های ابلاغی به حالت قبل باز گردانده شود.

در زمان حضور غلامرضا شریعتی در جایگاه استاندار خوزستان، در حالی جابه‌جایی در فرمانداری ایذه رقم خواهد خورد که نخستین تغییر فرمانداران در زمان حضور وی به حساب می آید.

بار دیگر به مانند سه سال اخیر قطار تغییرات به سمت ایذه آمد و این بار باعث شد آقاجان علیخانی‌پور جای خود را به فرماندار دیگری بدهد.

جهانبخش قلاوند به عنوان اولین نماینده دولت یازدهم در شهرستان ایذه کار خود را آغاز کرد و به دلیل حضور در انتخابات از ادامه کار در این شهرستان انصراف داد و جای خود را به آقاجان علیخانی‌پور داد.

با گذشت تقریبا یک‌سال از حضور علیخانی‌پور در این شهرستان، حال از روزهای گذشته نام محسن بیرانوند بر سر زبان‌ها افتاد تا بار دیگر اتفاقی تازه در سطح یک مدیریت سیاسی این شهرستان رقم بخورد.

مراسم تودیع و معارفه عصر امروز در این شهرستان برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها