کد خبر: ۳۹۵۹۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۱۲ مهر ۱۳۹۵
جانشین فرماندهی ناجا گفت: فضای مجازی یکی از جاهایی است که پلیس به صورت دائمی آن را رصد می‌کند و ما به دنبال افزایش رصد این حوزه هستیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار اسکندر مومنی در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی تهران در جمع خبرنگاران درخصوص برخورد با کالای قاچاق گفت: تمرکز اصلی ما روی مبادی ورودی کالای قاچاق است ضمن اینکه باید فرآیندهای عبور کالا مکانیزه شود و تا زمانی که این فرآیندهای گمرکی سنتی باشد امکان پیگیری و شناسایی کالای قاچاق کمتر بوده و به این ترتیب ضریب خطا بیشتر می‌شود.

جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور می‌شود، گفت: مجازاتهای مربوط به قاچاقچیان باید بازدارندگی بیشتری داشته باشد تا ریسک قاچاق کمتر شود.

مومنی درخصوص برگزاری کنسرت در برخی شهرهای مذهبی و مخالفت برخی علما و روحانیون با این موضوع گفت: مجوز کنسرت ها شرایط خودش را دارد و تغییری در نحوه صدور مجوز و سیاست‌های ناجا در این خصوص انجام نشده است.

سردار مومنی درخصوص برگزاری برخی جشن‌ها با عنوان رنگ‌پارتی توسط دختران و پسران در تهران گفت: پلیس فتا پلیسی جوان است اما علیرغم نوپابودن دستاوردهای زیادی داشته است.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: این پلیس کنترل خوبی را روی فضاهای مجازی داشته است و در چند هفته اخیر نیز دستگیری‌هایی داشته ایم.

وی گفت: فضای مجازی یکی از جاهایی است که پلیس به صورت دائمی آن را رصد می‌کند و ما به دنبال افزایش رصد این حوزه هستیم.

سردار مومنی در خصوص طرح کاهش آلودگی هوا نیز گفت: این طرح از طرف ناجا هیچ توقفی نداشته است صرفا یکی از شاخه های اجرای این طرح موضوع معاینه فنی بوده است که از گذشته نیز وجود داشته است و پلیس با کسانی که معاینه فنی ندارند برخورد می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها