کد خبر: ۳۹۶۶۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۷ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از اعزام روزانه۲۴ هزار زائر به عتبات عالیات در تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: در صورت انصراف زائران امکان ثبت نام برای اعزام در این ایام وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598، محسن نظافتی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اعزام های ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده اعزام ها را به دو برابر افزایش دادیم و بر همین اساس توانستیم روزانه حدود ۲۴ هزار نفر در عراق زائر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه از ۱۴ استان اعزام هوایی خواهیم داشت، گفت: اعزام های زمینی نیز به همین نسبت از استان های مختلف برای عاشورا و تاسوعا انجام خواهد شد.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: در این دوره از سفر، زائران علاوه بر کربلا و نجف به سامرا و کاظمین نیز زائران اعزام خواهند شد و بسته های سفر سه، چهار، پنج، شش و هفت روزه و همچنین ۱۰ و ۱۲ روز به انتخاب زائران فراهم شده که آنها می توانند با توجه به زمان‌شان یکی از این بسته ها را انتخاب کنند.

نظافتی تاکید کرد: در حال حاضر امکان ثبت نام وجود ندارد و تنها متقاضیان می توانند هر روز ساعت ۱۰ صبح به سایت سازمان حج مراجعه و در صورت انصراف و خالی بودن جا زمینه اعزام خود را فراهم کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها