کد خبر: ۳۹۶۷۷
زمان انتشار: ۰۲:۱۸     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
مشاور امور بين الملل رهبر معظم انقلاب با اشاره به الگو شدن انقلاب اسلامي براي ساير كشورهاي جهان اسلام، گفت:امروز ايران پرچمدار بيداري اسلامي است.
به گزارش ايرنا، «علي اكبر ولايتي» روز جمعه در دومين همايش جبهه متحد اصولگرايان استان كه در مسجد جوادالائمه شهر اصفهان برگزار شد، بااشاره به اين كه نگاه ملت ها به سوي ايران است و در تاريخ انقلاب اسلامي هيچ گاه چنين بار سنگيني را به دوش نمي كشيديم گفت: با وجودي كه بيش از يك ربع قرن از انقلاب اسلامي ايران گذشته، انقلاب همچنان در جوش و خروش است و آرمان هاي آن هيچ تغييري نكرده است.
دبيركل مجمع جهاني بيداري اسلامي، ايستادگي امروز جهان اسلام در برابر استكبار را به بركت انقلاب اسلامي دانست و افزود: تاريخ اسلام هيچگاه شاهد چنين پديده اي نبوده كه با جوش و خروش به دنبال احياي اسلام و حفظ آن باشد.
وي به برگزاري كنگره هاي بيداري اسلامي در ايران اشاره كرد و افزود: مرد و زن، پير و جوان، شيعه و سني از اقصي نقاط جهان به ايران مي آيند و اين مسئله موجب حيرت جهانيان شده است.
مشاور عالي رهبر معظم انقلاب تأكيد كرد: اين حضور، ما را مصمم مي كند در راهي كه به رهبري امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب در پيش داريم محكم تر بايستيم.
وي با بيان اينكه دشمن صفوف خود را براي مقابله با ايران به عنوان كانون بيداري اسلامي منظم كرده است، افزود: اين مسئله وظيفه ما را در قبال حفظ و حراست از اين نظام سنگين تر مي كند چرا كه اگر نظام نباشد تمام برنامه هاي تبليغي ما و فعاليت حوزه هاي علميه و مساجد تأثير خود را از دست مي دهد.
وي بر فرستادن انسان هاي صالح به مجلس تأكيد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها