کد خبر: ۳۹۶۸۱۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۱۸ مهر ۱۳۹۵
نیروهای امنیتی عراق در ادامه عملیات آزادسازی جزیره هیت توانستند سه روستا و منطقه جبیل را از چنگ تروریست‌های داعش باز پس‌بگیرند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای امنیتی عراق از آزادسازی سه روستا و منطقه جبیل در جزیره هیت در غرب رمادی خبر دادند.

به گفته یک منبع عالی رتبه در لشکر هفتم ارتش عراق در استان انبار، نیروهای امنیتی عراق در عملیات امروز (یک‌شنبه) خود سه روستای سراجیه،جعیل و علیه را در جزیره هیت (40 کیلومتری رمادی) از  چنگ تروریست های داعش باز پس گرفتند و پرچم عراق را بر فراز ساختمان های آن برافراشتند.

تروریست‌های داعش که در این عملیات خسارت های مالی و جانی بسیاری دیدند بجای مقابله پا به فرار گذاشتند و نیروهای عراقی بر این مناطق به صورت کامل مسلط شدند.

قطری عبیدی، فرمانده حشدالشعبی استان انبار، نیز اعلام کرد: نیروهای عراقی امروز (یک شنبه) منطقه جبیل  در جیره هیت در غرب رمادی را به صورت کامل از دست تروریست های داعش آزاد کردند.

در این عملیات شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند و شماری فرار کردند.

عبیدی گفت: با وجود اینکه تروریست های داعش راه‌های اصلی منطقه جبیل و شماری از خانه ها را بمب گذاری کرده بودند، نیروهای امنیتی با همکاری نیروهای مردمی توانستند این منطقه را بازپس گیرند.

قاسم محمدی، فرمانده عملیات جزیره هیت، اعلام کرد: گروهی از نیروهای لشکر هفتم ارتش عراق با همکاری نیروهایی از عشایر در حال پیشروی برای آزادسازی محله بکر در حومه جزیره هیت هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها