کد خبر: ۳۹۶۸۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۹ مهر ۱۳۹۵
یگان موشکی یمن اعلام کرد که با شلیک یک فروند موشک بالستیک پایگاه هوایی ملک فهد عربستان واقع در شهر طائف این کشور را هدف قرار داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد بامداد دوشنبه (امروز) موشک بالستیک برکان-1 به پایگاه هوایی ملک فهد در منطقه طائف در جنوب عربستان اصابت کرده است.

یک منبع نظامی به شبکه خبری «المسیره»، گزارش داد که یگان‌ موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی تأکید کرد که این موشک با دقت بالا به هدف اصابت کرده و خسارت‌های بالایی را به بار آورده است.

یک منبع اعلام کرد سردرگمی و ترس در نظامیان سعودی مشهود است و خودروهای امداد رسانی به محل پایگاه هوایی ملک فهد اعزام شده است.

این منبع تأکید کرد عملیات شلیک موشک بالستیک به اهداف نظامی عربستان در پاسخ به جنایتی است که این کشور دو روز پیش در صنعا مرتکب شد و صدها غیرنظامی را به کام مرگ فرستادو

این در حالی است که عربستان هم مدعی شده سامانه ضد موشکی پاتریوت این موشک را پیش از اصابت به هدف در منطقه الحویه در شمال طائف منهدم کرده که خسارتی به همراه نداشته است.

پیش از این نیز بارها با وجود اصابت موشک‌های ارتش یمن به اهداف مورد نظر در عمق خاک عربستان، ریاض ادعا می‌کرد که این حملات را رصد و خنثی کرده است.

موشک بالستیک برکان-1 در مرکز تحقیق و توسعه موشکی ارتش یمن توسعه پیدا کرده است و بُرد آن تا 800 کیلومتر می‌رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
۳
۰
زدن مراکز استخراج و چاه های نفت، مراکز صادراتی نفت، پالایشگاه ها و بنادر وارداتی عربستان، نفس سعودی ها را قطع می کند. اگر این کشور نتواند نفت استخراج کند و نتواند کالا وارد کند در عرض چند ماه فلج می شود. عربستان نفت صادر می کند و در مقابل همه ی کالا ها را وارد می کند. اگر جلوی صادرات و واردات این کشور گرفته شود مجبور به تسلیم است. فقط هم راهش شرلیک موشک نیست. جان بر کفان یمنی می توانند در خاک عربستان نفوذ کنند و تاسیسات حیاتی عربستان را منفجر کنند. تا وقتی عربستان بتواند نفت بفروشد، هرچه ادوات نظامی از دست بدهد توسط آمریکا جبران می شود. با پول نفت جبران می شود. اتفاقا آمریکا از خدا می خواهد اتفاقی بیفتد که اسلحه ی بیشتری به عربستان بفروشد. باید رگ حیات عربستان را قطع کرد.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
دمتان گرم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
اره بی خسارت جان کثیف جورج بوش قسم،حالا ببینیم کی می گویند غلط کردیم ، اما پشیمانی دگر سودی ندارد حرام زاده ها یمن بگذرد ما نمیگذریم
یادمان نرفته حضرت امام خامنه ای در مورد جنایت مربوط به شیخ نمر چه گفت
پدرشان را در می آورد
ان شالله نزدیک است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها