کد خبر: ۳۹۷۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
جبهه پایداری انقلاب اسلامی به هیچ عنوان از ساکتین حمایت نمی‌کند، چرا که اینها در ولایت‌مداری تردید کرده و در برهه‌ای از زمان ریزش کردند و در عین حال همواره شعار ما ولایت‌مداری بوده است
به گزارش سرویس خانه ملت 598 به نقل از فارس، جت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در دومین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی خراسان رضوی که در مسجد فقیه سبزواری مشهد برگزار شد با بیان اینکه باید بیان امام که سیاست عین دیانت است را به عمل برسانیم اظهار داشت: اینکه دم از پیروی از بیانات امام می‌زنیم و می‌گویم سیاست ما عین دیانت ماست باید همان‌طور نیز عمل کنیم و این‌طور نباشد که در پیش مردم دروغ بگوییم و بعد باز بگوییم سیاست عین دیانت است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: به این طریق تنها آبروی دین اسلام را برده‌ایم و اعتماد مردم را نیز از دست می‌دهیم.

در صورتی که دین اسلام پاسخگوی تمام نیازهای بشری است و در تمام ابعاد زندگی بشر قرآن کریم و رسول اسلام حرف دارد.

وی با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد:‌ در این راستا باید طوری عمل کنیم که سیاست ما عین دیانت ماست را به مرحله عمل برسانیم.

وی با اشاره به این مطلب که نگذاریم کاندیداهایی به مجلس راه پیدا کنند که اصل ولایت‌مداری را قبول ندارند، اظهار داشت: باید افرادی وارد مجلس شوند که به اصول معتقد باشند و در رأس اصل تبعیت از ولایت‌فقیه است و این در صورتی است که شاید در مجلس‌های قبل کسانی راه پیدا کردند که در اصل ولایت‌مداری ضعیف بودند.

آقاتهرانی ادامه داد: اگر به این افراد رأی دهیم و آنها را وارد مجلس شورای اسلامی کنیم به نفع بیگانگان عمل کردیم چرا که بسیاری از اینها وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت هستند و تنها به ظاهر از ولایت‌فقیه اطاعت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید حساسیت انتخابات آینده را به طور شایسته و دقیق درک کنند اظهار داشت: باید نمایندگانی شایسته و اصلح و با تقوا وارد مجلس شوند تا بتوانند بسیاری از مشکلات کشور را حل کنند چرا که مجلس تمام هستی این نظام است.

وی در ادامه با بیان اینکه امام راحل(ره) همواره بر نقش مجلس در تمام امور کشور تأکید داشتند، تصریح کرد: باید نمایندگانی به مجلس راه پیدا کنند که در دوران قبل به حرف‌های خود عمل کرده باشند و این‌طور نباشد که حتی اکنون نیز اهل دنیا بوده و به بد اخلاقی‌های خود ادامه می‌دهند، پس باید به کسانی رأی دهیم که ولایت‌مدار، متخصص و شایستگی نمایندگی مجلس را داشته باشند.

دبیر کل جبهه پایداری افزود: در حال حاضر برخی ادعادی اصولگرایی را دارند ولی صلاحیت برای ورود به مجلس شورای اسلامی را ندارند، چرا که برخی اینها در فتنه سکوت کرده‌اند و این در حالی بود که مقام معظم رهبری فرمودند سکوت موجب تداوم فتنه است.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه جبهه پایداری از ساکتین در فتنه و جریان انحرافی به هیچ عنوان حمایت نمی‌کند، اظهار داشت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی به هیچ عنوان از ساکتین حمایت نمی‌کند، چرا که اینها در ولایت‌مداری تردید کرده و در برهه‌ای از زمان ریزش کردند و در عین حال همواره شعار ما ولایت‌مداری و ولایت بوده است، چرا که مشروعیت نظام به ولایت‌فقیه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام افزود: اگر ولایت را از نظام برداریم با طاغوت هیچ تفاوتی نداریم.

وی با بیان اینکه غیرت دینی مردم تاکنون نظام را نگه داشته است گفت: در 9 دی در حالی که برخی از خواص سکوت کردند دیدیم که مردم در 9 دی حماسه‌ای باشکوه را آفریدند و این نشان از غیرت دینی آنهاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها