کد خبر: ۳۹۹۲۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۸ آبان ۱۳۹۵
آیت‌ الله علم‌ الهدی:
آیت‌ الله سید‌احمد علم‌ الهدی؛ در استان خراسان‌‌ رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: امروز شاهد هستیم که می‌گویند 8 هزار میلیارد از ثروت این مردم را دزدیده‌اند آن هم از یک قشر ضعیف و خدمتگزار و جامعه ساز یعنی معلمان. اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان اکنون 900 هزار نفر هستند. از جیب هر معلم، 8 میلیون و 800 هزار تومان دزدیده شد. مسئله باید به همین شکل باشد؟ اگر مسیر اقتصاد مقاومتی طی می‌شد مگر این اتفاق می‌افتاد؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، آیت‌ الله سید‌احمد علم‌الهدی ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: دشمن می‌خواهد با فشار اقتصادی و با شیطنت نابکارانه، بلایی سر ما بیاورد که همان نقشه یزید نسبت به اهل بیت(ع) بود، اما مقام معظم رهبری از 3 سال قبل به ما طرح و راهکار ارائه دادند و مسئله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

خطیب جمعه مشهد مقدس گفت: تازه بعد از سه سال بازار ما پر از اجناس خارجی است، مردم و مسئولان قضیه را جدی نگرفتند و امروز شاهد هستیم که می‌گویند 8 هزار میلیارد از ثروت این مردم را دزدیده‌اند آن هم از یک قشر ضعیف و خدمتگزار و جامعه ساز یعنی معلمان. صندوق ذخیره فرهنگیان تاسیس شد و 5 درصد از حقوق معلمان به آن واریز شد و این صندوق الان 27 شرکت دارد که یکی از آن‌ها بانک سرمایه است و در این بانک مدیرعاملش اسنادی را جعل کرد و اموال این معلمان را به حساب شخصی خود را واریز کردند و در سال 93 بانک سرمایه اعلام ورشکستگی کرد. مگر چشم‌تان باز نبود که دزدید؟

آیت الله علم الهدی گفت: اعضای این صندوق اکنون 900 هزار نفر هستند. از جیب هر معلم، 8 میلیون و 800 هزار تومان دزدیده شد. مسئله باید به همین شکل باشد؟ 90 درصد تسهیلات این بانک در سال 94، فقط به 30 نفر داده شده است و هر کدام چندین میلیارد وام بدون وثیقه گرفته‌اند و با یک برگ کاغذ، میلیاردها تومان به یک نفر وام گرفته‌اند؛ یک معلم اگر می‌خواست 4 میلیون وام بگیرد آخرش پشیمان می‌شد. اگر مسیر اقتصاد مقاومتی طی می‌شد مگر این اتفاق می‌افتاد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها