کد خبر: ۳۹۹۴۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۰۹ آبان ۱۳۹۵
بیست و دومین شماره نشریه "رمز عبور" ، ‌امروز در 128 صفحه با عنوان "همه وعده ها دروغ بود" شامل مطالب متنوع سیاسی ، اقتصادی و بین الملل منتشر شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، این نشریه در مطلب اصلی خود با حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی مصاحبه ای اختصاصی انجام داده و در آن به بررسی موضوعاتی چون خط نفوذ ، فتنه ، برجام و ناگفته هایی به نقل از وزیر سابق اطلاعات پرداخته است.

انتشار یک نظرسنجی ملی درباره مسائل سیاسی و اقتصادی کشور با عنوان " سیر نزولی نمودار بنفش" از جمله مطالب این شماره است که بر اساس یکی از جداول آن ، میزان علاقه به رئیس جمهوری در دوره زمانی آبان 1392 تا آبان 1395 ، از حدود 55 درصد به 30 درصد کاهش را نشان می دهد.

دکتر شمس الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد نیز گفت و گویی خواندنی با "رمز عبور" انجام داده و پس از آن گزارشی درباره تبعات اجرایی شدن تعهد سیاسی دولت به انجام برنامه FATF با عنوان "برجامی که ناکام ماند " منتشر شده است.

این نشریه پرونده ویژه ای را هم به تعامل دولت یازدهم با رسانه های منتقد اختصاص داده .مصاحبه با سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس ، بیژن نوباوه مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان ، حجت الاسلام حمید رسایی مدیرمسئول هفته نامه 9 دی ، رضا شکیبایی سردبیر روزنامه وطن امروز و همچنین مرتضی خلفی زاده سردبیر سایت توقیف شده "جهان نیوز" از جمله بخش های این پرونده است که در آن تیترهایی چون : این دولت و رئیس آن "رسانه ستیز" هستند ، دولت روحانی رسانه ها را ساکت می کند تا قراردادهای استعماری ببندد ، خط بنفش را زیر پا گذاشته ایم ؛ نه خط قرمز را ، در ماجرای کرسنت رسانه ها را خفه کردند و نیز دولت به دنبال مجازات رسانه های آگاهی بخش است ، به چشم می خورد.

مصاحبه با امیرآبادی نماینده اول مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل ، عباس عبدی فعال اصلاح طلب و نیز گزارشی ویژه با عنوان " برنامه تیم فکری دولت اجرای "برجام7" است " ، از دیگر مطالب این شماره از رمز عبور است.

پرونده ای درباره آینده پژوهی انتخابات ریاست جمهوری امریکا با عنوان " بدتر از بد " ، مصاحبه ای از دنیس راس با تیتر " باید هزینه های کارهای سلیمانی را افزایش دهیم" ، خاطراتی از سفیر سابق امریکا در عراق ، افغانستان و سازمان ملل با عنوان " روزگار آشفته آقای سفیر " و همچنین مطالبی از مشاور ویژه اوباما و نیز نوام چامسکی ، از جمله مطالب این نشریه در حوزه بین الملل است.

در این شماره بخشی نیز با عنوان " گنجینه تاریخ شفاهی " ویژه تاریخ انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده که گفت و گویی منتشر نشده با سردار شهید همدانی با عنوان " در دوره دوم خرداد چه گذشت " نخستین مطلب آن است.

در این بخش که از گنجینه مرکز اسناد انقلاب اسلامی بهره گرفته شده ، مصاحبه با آیت الله باریک بین با عنوان " دعوای انتخاباتی نداشتیم "، گفت و گویی با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تیتر " حزب بازی در سپاه ممنوع است ، نه فعالیت سیاسی " و همچنین گفت و گوهایی با مرحوم فرج الله سلحشور ، محمد علی معلم دامغانی ، داریوش ارجمند ، نصرت الله قریب ، حسین الله کرم و احمد علی مسعود انصاری انتشار یافته است.

کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها