کد خبر: ۳۹۹۵۲۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۰۹ آبان ۱۳۹۵
نيروهاي داوطلب مردمي به پيشروي خود براي برقراري امنيت محور غرب موصل ادامه دادند و چند روستاي ديگر را در اين منطقه به كنترل خود در آوردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از المسله، نيروهاي داوطلب مردمي امروز يكشنبه به‌سمت چندين روستاي ديگر در غرب موصل پيشروي كردند و موفق شدند برخي از اين روستاها را از لوث تروريستهاي داعشي آزاد كنند.

واحد رسانه‌اي حشد الشعبي در بيانيه‌اي اعلام كرد كه نيروهاي داوطلب مردمي وارد روستاي السلماني در غرب موصل شده تروريستهاي داعشي را در اين روستا محاصره كردند.

در اين بيانيه آمده است كه نيروهاي داوطلب مردمي موفق شدند وارد روستاي المستنطق الثانيه در جنوب غرب موصل شوند و اين در حالي است كه سركرده‌هاي نظامي داعش دستور عقب‌نشيني عناصر خود از منطقه قرقره و سوزاندن مقرهاي خود قبل از ترك اين منطقه را صادر كردند.

نيروهاي داوطلب مردمي همچنين در ادامه پيشروي‌هاي خود وارد منطقه القرن در غرب موصل شدند.

احمد الاسدي سخنگوي حشد الشعبي عراق روز شنبه در نشستي خبري در بغداد گفت: نيروهاي داوطلب مردمي طي امروز توانستند 10 روستا را در محور غربي موصل آزاد كنند.

وي با بيان اينكه از ابتداي عمليات آزادسازي موصل تاكنون، 100 روستا از چنگ داعش آزاد شده است، گفت: اهالي مناطق آزاد شده در موصل با نيروهاي داوطلب مردمي و نيروهاي امنيتي همكاري خوبي دارند.

نيروهاي داوطلب مردمي عراق روز شنبه از آغاز عمليات نظامي بزرگ خود براي آزادسازي مناطق غربي شهر موصل از لوث داعش خبر دادند.

حيدر العبادي نخست‌وزير و فرمانده كل نيروهاي مسلح عراق، بامداد دوشنبه 26مهر از آغاز عمليات آزادسازي شهر موصل از چنگ گروه داعش خبر داد.

نيروهاي عراقي از آغاز عمليات آزادسازي موصل تاكنون  صدها كيلومترمربع از اين شهر را از چنگ تروريستهاي داعشي آزاد كردند و به مركز اين شهر نزديك شده‌اند.

عمليات موصل، بزرگ‌ترين عمليات نظامي نيروهاي عراقي از زمان حمله نظامي آمريكا به اين كشور در سال 2003 ميلادي است.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها