کد خبر: ۳۹۹۶۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۰ آبان ۱۳۹۵
صحبت های زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نشان می‌دهد که در این باشگاه برخی تصمیمات بدون اطلاع از آنها گرفته شده است.
به گزارش پایگاه 598، از صحبت های حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می توان این استباط را کرد که رد زمان نقل و انتقالات آنهایی که مسئول نقل و انتقالات بوده اند بدون مجوز هیات مدیره اقدام به عقد قرارداد با بازیکنان بسته اند.

به گزارش تابناک ورزشی، خواسته کاوه رضایی در آستانه بازی امروز استقلال با مس کرمان در جام حذفی کافی بود تا رمزگشایی از وقایعی که در هیات مدیره استقلال و این باشگاه رخ داده را راحت کند.

باشگاهی که همیشه در دوسال اخیر مدعی بوده هیات مدیره همدلی دارد و تمام برنامه ها طبق هماهنگی انجام می شود اما ظاهرا در زمانی که بهرام افشارزاده مدیریت باشگاه را برعهده داشته و زمانی که باشگاه در اوج کارهای نقل و انتقالات بوده هیات مدیره باشگاه استقلال چندان در جریان این قراردادها و چگونگی عقد قراردادها نبوده است.

صحبت های حسن زمانی که مدعی شده هیات مدیره از خبر جدایی کاوه رضایی و بندی که در قراردادش وجود دارد در عمل انجام شده قرار گرفته گویای این مسئله است که در باشگاه استقلال ظاهرا امور نقل و انتقالاتی توسط افرادی صورت گرفته که چندان تمایلی به ارائه گزارش به هیات مدیره نبوده اند و یا اگر گزارشی تهیه شده هیات مدیره استقلال از آن بی خبر است که همین موضوع هم در نوع خود جالب و عجیب است.

قرارداد بازیکنان استقلال درست در زمان حضور بهرام افشارزاده بسته شده است و اینکه چرا افشارزاده گزارش این قراردادها را به هیات مدیره تحویل نداده جای سوال است.

مسئله دوم این است که پندار توفیقی که از او به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه نام برده می شد مدعی است که امروز آخرین بازی کاوه نیست اما این بند که در صورت داشتن قرارداد خارجی می تواند جدا شود در قرارداد رضایی هست ولی این بازیکن تا نیم فصل نمی تواند از جمع آبی پوشان جدا شود. سوال این است که این چطور قراردادی است که استقلال با بازیکنی بسته که منصوریان روی او حساب کرده اما به او اجازه داده شده در صورت پیشنهاد خارجی از استقلال برود؟ آیا باشگاه های ما بابت چنین قراردادهای کم ضرر نکرده اند؟ نمونه آن فصل گذشته برای سپاهان رخ داد که در همان ابتدای راه احسان حاج صفی را به دلیل همین بند قرارداد از دست داد که در این تصمیم گیری هم سپاهان متضرر شد هم حاج صفی انتخاب خوبی نکرد و این فصل بار دیگر به سپاهان بازگشت.

اینکه مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مصاحبه ای انتشار این خبر را به حاشیه سازان منتسب کرده این سوال را به وجود نمی آورد که این مدل قرارداد بستن با یک بازیکن که به او این آزادی عمل را میدهد که هر گاه خواست از استقلال برود برای تیم ایجاد حاشیه نمی کند؟ 
البته این سوالاتی است که هیات مدیره استقلال باید به آن پاسخ دهند. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها