کد خبر: ۴۰۰۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰

وبلاگ اسکالپل نوشته است: «الله اکبر»... یعنی حیدر کرار هنوز در قلب سپاه قاسطین است؛ یعنی عباس بن علی (ع) یک تنه سپاهی را حریف است؛ یعنی خدا خون را بر شمشیر پیروز می‌کند.

«الله اکبر»... یعنی خدا «روح خدا» را در قرن بیستم با دست خالی بر طاغوت و طاغوت‌ها و بر مستکبرین عالم پیروز می‌کند، یعنی خدا ماشین جنگی آمریکا را در طبس با شن‌های صحرا در هم می‌کوبد.

«الله اکبر»... یعنی خدا خون شهید را بر توپ و تانک و مسلسل غلبه می‌دهد؛ یعنی خرمشهر را خود خداست که آزاد می‌کند؛ یعنی «حسین فهمیده» شیر بچه خمینی (ره) است و جگر شیر دارد؛ یعنی خدا حلقوم شهید «محمد بالاپور» را که ترکش توپ آنرا قطع کرده اما او آنرا با چفیه بسته و هنوز می‌جنگد، بر غرش توپ‌ها پیروز می‌کند؛

«الله اکبر»... یعنی خدا قایق موتوری شهید «نادر مهدوی» را بر ناوگان الکترونیکی شیطان در خلیج فارس پیروز می‌‌کند؛ یعنی خدا دست قدرتش با مؤمنین است؛ یعنی خدا پنج هزار مؤمن را ۳۳ روز خار چشم اسرائیل می‌کند.

«الله اکبر»... یعنی خدا «ادواردو آنیلی» را در قلب ایتالیا مسحور امام خمینی (ره) می‌کند؛ یعنی شهید «مصطفی مازح» را در تونس لبیک گوی امام خمینی (ره) و «عزالدین قسام» را در بیروت صاعقه می‌کند بر سر آمریکا.

«الله اکبر»... یعنی خدا مستضعفین را وارث زمین خواهد کرد؛ یعنی استکبار با همه ساز و برگش از امام خامنه‌ای می‌ترسد، یعنی اسرائیل و آمریکا با دستگاههای اطلاعاتی خود حریف سردار رشید او نیستند، یعنی خدا حزب‌الله را با دست خالی غالب می‌کند.

«الله اکبر»... فریاد امت ماست، فریاد رهبر ماست، فریاد ارتش ماست، فریاد هر سپاهی، فریاد هر بسیجی، فریاد هر دانشجو...

«الله اکبر»... یعنی ما جز خدا هیچکس را نداریم و نمی‌خواهیم که داشته باشیم! خدا بزرگتر از آن است که وصف شود و خدا در چشم «متقین» عظمت دارد و بقیه همه، کوچکند و «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند». ما این شعار را همیشه با دست خالی سر داده‌ایم؛ همیشه. مردم را بارها این فریاد مقابل تانک و توپ آورده، غرور جلادان را در زندانها شکسته، دشمن را بارها این فریاد فراری داده، این فریاد پادگان «قوات ابراهیم» را در آنسوی دجله در مقابل لشکر عاشورا تخلیه کرده، خط را در اروند وحشی شکسته، کارشناسان نظامی کفر را در کربلای ۵ انگشت به دهان کرده، عزت شهدای مظلوم گردان حنظله را در فکه جاودان کرده؛ ما با این فریاد چه ها که نکرده‌ایم. پانزده خرداد آفریده‌ این فریاد، بیست و دو بهمن و نه دی خلق کرده؛ فریادی است که از نسل اول تا سوم انقلاب در حنجره ما طنین داشته...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
تشکر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها