کد خبر: ۴۰۰۶۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
وزير امور خارجه با بيان اينكه لبنان مظهر مقاومت و پيروزي است، تاكيد كرد: نقش حزب الله و رهبر مقاوم آن آقاي سيد حسن نصرالله به عنوان سمبل مقاومت، موجب مباهات و افتخار همه ماست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، محمدجواد ظريف وزير امور خارجه كشورمان كه به لبنان سفر كرده است، صبح امروز در جمع ديپلمات ها و مسئولان نهادهاي ايراني مستقر در لبنان حضور يافت.

ظريف طي سخنان كوتاهي در اين جمع صميمي با گراميداشت ياد و خاطره شهيد ركن آبادي سفير سابق جمهوري اسلامي ايران در لبنان به اهميت لبنان و تحولات آن در منطقه اشاره كرد و افزود: اجماع گروههاي لبناني و توافق سياسي بدست آمده در اين كشور، اتفاق مهمي است كه جز با خواست و اراده مردم و همه گروههاي مختلف بدست نيامد.

وزير امور خارجه تاكيد كرد: لبنان مظهر مقاومت و پيروزي است. نقش حزب الله و رهبر مقاوم آن برادر عزيز جناب آقاي سيد حسن نصرالله به عنوان سمبل مقاومت موجب مباهات و افتخار همه ماست.

ايشان ضمن بيان اين نكته كه مردم مظلوم يمن و سوريه تاوان بازي مخرب سياسي برخي كشورهاي عصباني در منطقه را مي پردازند خاطر نشان ساخت: همواره گفته ايم برجام براي ايران قدرت نيافريد بلكه موانع مهار قدرت ايران را كنار زد؛ از همين رو عده اي از كشورها از اين وضعيت جديد نگران و عصباني اند.

وزير امور خارجه كشورمان مسئوليت كارگزاران روابط خارجي را يك مسئوليت تاريخي و خطير دانست و افزود: بايد از تمامي لحظه ها و فرصت ها بخوبي بهره برداري هوشمندانه و در جهت ثبات و پيشرفت در منطقه استفاده كرد.

وي در پايان تاكيد كرد: در اين مسير وفاداري به آرمانهاي امام راحل و اجراي فرامين مقام معظم رهبري راه گشاي همه ماست تا بتوانيم وظيفه خود در شرايط حساس كنوني را به نتيجه برسانيم تا در برابر خدا و مردم خوب ايران شرمنده نباشيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها