کد خبر: ۴۰۰۸۲۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۲     ۱۹ آبان ۱۳۹۵
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تخلف و مطالبه غیرقابل وصول 240 میلیارد تومانی تنها در پتروشیمی صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: گزارشات نگران‌کننده‌ای از صندوق ذخیره فرهنگیان به کمیسیون اقتصادی واصل شده و به عنوان مثال در خصوص بانک سرمایه وضعیت، وضعیت مطلوبی نیست.

وی افزود: در خصوص پتروشیمی زیرنظر صندوق ذخیره فرهنگیان در قراردادها 240 میلیارد تومان مطالبات وجود دارد که غیرقابل وصول است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: گزارشات مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان باید در قوه قضاییه مورد رسیدگی قرار گیرد و احکام لازم برای آن صادر شود.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس در حال تهیه گزارشی در خصوص تخلفات صورت‌گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان است که زمان نهایی شدن این گزارش به همکاری نهادهای مربوط بستگی دارد و پیش‌بینی می‌شود که تا یکی دو ماه آینده این گزارش نهایی شود.

وی در پایان گفت: گزارشات عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان در سال 93 و پیش‌نویس گزارش عملکرد این صندوق در سال 94 به کمیسیون اقتصادی واصل شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها