کد خبر: ۴۰۰۸۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۲۰ آبان ۱۳۹۵
مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: معلمان هر کشور از سرمایه‌های اصلی آن کشور هستند که می‌توانند در سرنوشت هر جامعه ای موثر باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر جنوب، حمید رضا آذری با حضور در دبستان اخترمعدل ناحیه دو شیراز از گیتی حمیدی آموزگار ایثارگر این دبستان که علی رغم داشتن مجوز قانونی مرخصی مراقبت از همسر جانباز 50 درصدش همچنان مسئولانه تمام ایام هفته در کلاس درس حاضر می شود و به دانش آموزان آموزش می دهد، تقدیر کرد.
 
مدیرکل آموزش وپرورش فارس در این مراسم با اشاره به این که در تعالیم دینی ما بر ایمان به خدا و سپس عمل صالح تاکید فراوان شده است گفت: هر کس به تناسب خود می تواند در جامعه عمل صالح انجام دهد. آذری گفت: در بین اعمال صالح عملی بالاتر از تربیت صحیح انسان نیست و همین مساله باعث می شود که معلم از جایگاه بالایی برخوردار باشد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به این که معلمین بالاترین عمل صالح را انجام می دهند گفت: حتی لبخند و محبت یک معلم برای دانش آموزانش عملی صالح و مهم تلقی می شود. آذری همچنین گفت: توجه به معلم می تواند سرمایه گذاری برای فردای جامعه باشد چرا که هرچه معلم با دغدغه کمتری در کلاس درس حضور پیدا کند نقشش در تربیت انسانهای صالح که آینده کشور را به دست خواهند گرفت بیشتر خواهد بود.
 
رییس آموزش وپرورش ناحیه دو شیراز نیز در این مراسم گفت: معلم از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار است و انتظاری که جامعه از قشر فرهنگی دارد از اقشار دیگر ندارد. بهروز پرنیان با تاکید براین که شأن وجایگاه معلم باید حفظ شود گفت: ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی معلم باید در جامعه گفته شود.
 
وی همچنین با اشاره به این که امروز شاهد این هستیم که معلمان علی رغم مشکلات فراوان هنوز از جان وسرمایه خود میگذرند و عاشقانه در کلاس های درس حضور پیدا میکنند گفت: نباید بگذاریم ایثارگریهای معلمان کمرنگ شود.
 
در پایان این مراسم با اهدای گل و لوح تقدیر از فداکاری خانم گیتی حمیدی آموزگار ایثارگر این دبستان و همچنین همسر جانبازش تقدیر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها