کد خبر: ۴۰۰۹۶۲
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۵
به دنبال تشدید نارضایتی مردم از عملکرد اقتصادی دولت روحانی:
یقینا همه کسانی که دیروز در نمایشگاه مطبوعات از نزدیک شاهد هجوم و حمله مردم خشمگین به ولی‌الله سیف رییس کل بانک مرکزی بودند، این سخن را تایید می کنند که این رویداد تنها یک اتفاق نبود، بلکه نمادی خطرناک برای دولتمردان یازدهم بود!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یقینا همه کسانی که دیروز در نمایشگاه مطبوعات از نزدیک شاهد هجوم و حمله مردم خشمگین به رییس کل بانک مرکزی بودند، این سخن را تایید می کنند که این رویداد تنها یک اتفاق نبود، بلکه نمادی خطرناک برای دولتمردان یازدهم بود!

به وضوح می توان دید که متقاضیان مسکن مهر که چهار سال در جستجوی تدبیر دولت امید بوده اند، حالا دیگر به کلی از وعده ها ناامید شده و آمده بودند تا هرطور شده حق شان را مطالبه کنند!



در نگاه اول شاید این طور به نظر آید که؛ "خوب مسکن مهر چه ربطی دارد به رییس بانک مرکزی؟!"، اما با نگاهی موشکافانه تر می توان به این نکته پی برد که؛ "اتفاقا خطرناک بودن موضوع همین جاست".

در اینجا "مسکن مهر"، نمادی از دهها مورد ناکارآمدی دولت یازدهم است و آقای سیف هم نمادی از دولتمردان یازدهم!

حالا شاید بتوان به حرف آن اقتصاددان اصلاح طلب پی برد که همین چند روز قبل در هشداری به دولت روحانی گفته بود؛ "کارد به استخوان مردم رسیده است!"

قریب به چهار سال است که دولتمردان وعده ی میوه ی درخت برجامی را می دهند که حالا با آمدن ترامپ معلوم نیست به چه سرنوشتی دچار می شود؟ و مردم هم واقعا دیگر تحمل وعده های بیشتر را ندارند!

آیا دولت روحانی صدای مردم را خواهد شنید؟

*ارسلان ظاهری بیرگانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵
۲
۰
مردم از شعار خسته شدند ....
پاسخ
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵
۲
۰
چه کنیم که بزرگان کم اوردند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
اگر مسکن مان را ندهند از کتک بدتر در انتظارشان است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها