کد خبر: ۴۰۱۰۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۲ آبان ۱۳۹۵
سفر با قطار یکی از روش‌های محبوب و البته متداول در دنیا است که اغلب قشر‌های جامعه از آن استفاده می‌کنند. این موضوع در ایران نیز صادق است و خرید بلیط قطار برای بسیاری از مردمی که سعی دارند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند، بسیار مناسب است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک، سفر با قطار یکی از روش‌های محبوب و البته متداول در دنیا است که اغلب قشر‌های جامعه از آن استفاده می‌کنند. این موضوع در ایران نیز صادق است و خرید بلیط قطار برای بسیاری از مردمی که سعی دارند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند، بسیار مناسب است. بهترین روش جایگزین سفر برای آن دسته از افرادی که به بیماری‌های قلبی دچار هستند و یا ترس از ارتفاع دارند، قطار است. سفر با قطار علاوه بر آرامش و آسودگی، جذابیت‌های فراوانی در مسیر دارد.
 
خرید بلیط قطار رجا دغدغه‌ی بسیاری از کسانی است که برای سفرهای خانوادگی یا کاری خود، از قطارهای متنوع موجود در حمل و نقل ریلی داخل کشور استفاده می‌کنند.

برای اولین بار در کشور، با فراهم شدن امکان خرید اینترنتی بلیط قطار شرکت‌های مختلف ریلی، همگی فقط از سامانه‌ی Alibaba.ir‌، مسافران می‌توانند با مقایسه و مشاهده‌ی قیمت بلیط شرکت‌های ریلی مختلف همچون قطار رجا، قطار فدک، قطار سفیر، قطار سبز، قطار سیمرغ، قطار بنیاد و دیگر کارگزارن سفر ریلی، ساعت حرکت و نوع قطار، بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کنند.

علاوه بر آن، استرداد آنلاین بلیط قطار برای نخستین‌بار در کشور فقط و فقط توسط این سامانه فراهم شده است که همچون انقلابی در صنعت ریلی کشور می‌باشد. چرا که پیش از این مسافران مجبور بودند برای استرداد بلیط قطار خود، حضوری به دفترهای فروش بلیط قطار مراجعه کنند که امروز با خرید بلیط قطار از سامانه‌ی علی‌بابا از این امتیازه ویژه که همان استرداد آنلاین بلیط قطار می‌باشد، برخوردار می‌شوند.

آن‌چه سفر با قطار را دلنشین‌تر می‌کند، فرآیند آسان خرید اینترنتی بلیط قطار  است که همین حالا هم امکان آن در سامانه‌ی خرید آنلاین بلیط قطار علی‌بابا فراهم شده است. این‌که شما با صرف کم‌ترین هزینه و با دسترسی به اینترنت، می‌توانید بلیط خوش‌قیمت مورد نظرتان را بخرید و البته، اگر مایل باشید که هرچه زودتر به مقصدتان برسید، از قطارهای سریع‌السیر استفاده کنید، ناظر بر همین مسئله است.

به این ترتیب، آن دسته از مسافرانی که به دنبال سرعت، امنیت و قیمت مناسب هستند، با خرید اینترنتی بلیط قطار به همان چیزی که مد نظرشان است خواهند رسید. اگر شما هم تا به امروز، خرید اینترنتی بلیط قطار  را امتحان نکرده‌اید، می‌توانید  از تنها و اولین سامانه‌ی مجهز به استرداد آنلاین بلیط قطار  و تنها سامانه‌ای که امکان مشاهده و خرید بلیط قطار از تمام شرکت‌های ریلی را فراهم کرده است،  بلیط سفر خود را خریداری کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها