کد خبر: ۴۰۱۶۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۶ آبان ۱۳۹۵
همه زائران قبل از اقدام به سفر با مراجعه به سایت انجمن شرکت های هواپیمایی از اعتبار و صحت بلیت خود اطمینان حاصل نمایند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص تخلفات دفاتر مجاز فروش بلیت اربعین گفت: هنوز گزارشی از تخلف دفاتری که مجوزفعالیت بند الف سازمان هواپیمایی کشوری را دارا هستند به این سازمان گزارش نشده است.

وی در خصوص چگونگی شکایت و یا گزارش تخلف به سازمان هواپیمایی اظهار داشت: در سایت سازمان هواپیمایی لینکی با عنوان شکایت اربعین قرار داده شده که افراد می توانند با ارائه مستندات تخلفات دفاتر هواپیمایی را گزارش کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: با توجه به نزدیکی مراسم پر شکوه اربعین و اشتیاق مردم برای سفر به عتبات ، بازرسی های این سازمان برای جلوگیری از گرانی بی رویه قیمت ها از 27 مهر ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد.

جعفرزاده درخصوص دفاتری که بدون مجوز اقدام به فروش بلیت کرده اند،گفت: سازمان تعزایرات حکومتی و سایر دستگاه های نظارتی با این دفاتر طبق قانون برخورد خواهد کرد.

وی درپاسخ به این سوال که برخی از دفاتر فقط بلیت رفت می فروشند و خبری از بلیت برگشت نیست ، افزود: برای اینکه مسافران سردرگم نشوند، توصیه کردیم که بلیت رفت وبرگشت خریداری کنند ولی اینکه دفاتر فقط یک بلیت دارند تخلف نیست.

جعفرزاده  در پایان ضمن تاکید بر خرید بلیت از دفاتر مجاز تصریح کرد: دفتر نظارت سازمان هواپیمایی بازرسی های جامعی را در دستور کار قرار داده و با دفاتر متخلف برخورد خواهد کرد.

اخذ بلیت رفت و برگشت برای سهولت سفر

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در خصوص فروش بلیت سفر به عتبات بیش از رقم تعیین شده گفت: با هرگونه تخلف از سوی دفاتر مجاز برای فروش بلیت اربعین بطور جدی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون تخلفی از سوی دفاتر مجازی که در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی درج شده بود گزارش نشده و تخلفات بیشتر مربوط به شرکت هایی بوده که به صورت واسطه ای اقدام به فروش بلیت کرده بودند و طبق قوانین با متخلفان برخورد شده است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی بیان کرد: طبق گزارشات برخی دفاترکه هیچ مجوزی ندارند از اشتیاق مردم برای سفر اربعین سوء استفاده کرده و اقدام به فروش بلیت بی اعتبار کرده اند از این رو ضروری است همه زائران قبل از اقدام به سفر با مراجعه به سایت انجمن شرکت های هواپیمایی از اعتبار و صحت بلیت خود اطمینان حاصل نمایند.

سامانی در پایان تصریح کرد: چند مورد از دفاتر بدون مجوز که اقدام به فروش بلیت کرده اند شناسایی و برخورد شده و سازمان تعزیرات حکومتی پروند های متخلفان را پیگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه قیمت تعیین شده مربوط به بلیت رفت و برگشت است، افزود: اگر زائران از دو آژانس مختلف بلیت رفت و برگشت خود را تهیه کنندقیمت بلیت بالاتر از مبلغ مصوب خواهد بود که این افزایش قیمت تخلفی از سوی دفاتر محسوب نمی شود.

اسعدی سامانی با تاکید براینکه زائران بلیت رفت و برگشت برای سهولت سفر تهیه کنند،گفت: امکان خرید بلیت بصورت ریالی و دلاری در عراق وجود دارد اما همانگونه که بیان شد بهتر است زائران هر دو بلیت را از مبدا و دفاتر فروش مجاز خریداری کنند.

لیست دفاتر فروش به شرح ذیل است:



زائران مراقب بلیت بدون اعتبار باشند



زائران مراقب بلیت بدون اعتبار باشند


زائران مراقب بلیت بدون اعتبار باشند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها