کد خبر: ۴۰۲۳۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۲ آذر ۱۳۹۵
با گذشت یکسال از شکایت پرویز مظلومی از علی ضیاء به دلیل توهین، حالا بازهم این مجری خبرساز شده و در تازه ترین جنجال خود در برنامه تلویزیون به حمایت از تیم مورد علاقه اش پرداخت.
به گزارش پایگاه 598، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال نسبت به اقدام جدید مجری تلویزیون واکنش نشان داد و گفت: این جوان باید علایق رنگی اش را بیرون صداوسیما ببرد.
به گزارش تابناک ورزشی، علی ضیا مجری غیرفوتبالی تلویزیون که حواشی فوتبالی زیادی دارد بازهم با سخنان جانبدارانه خود در تلویزیون درباره ویدئوی منتشره از سید مهدی رحمتی جنجال به پا کرد و پرویز مظلومی نیز در این خصوص گفت: از این مجری انتظار نداشتم دوباره چنین رفتاری از خود نشان دهد. من او را بخشیدم اما می‌دانم استقلالی‌ها او را نبخشیده‌اند. ولی انتظار می‌رفت رفتار گذشته‌اش، تجربه‌ای برای او باشد اما انگار این جوان از تریبون صدا و سیما سوءاستفاده می‌کند.
مظلومی ادامه داده: شنیدم باشگاه استقلال از این مجری شکایت کرده است اما علی ضیاء باید بداند هر رنگی را که دوست دارد، بیرون از صدا و سیما باید علاقه‌اش را به تیم محبوبش نشان دهد نه اینکه از تریبونی که در دست دارد  برای تیمش تبلیغ کند.
به گزارش تابناک ورزشی، علی ضیاء بارها در تلویزیون از علاقه شخصی اش به پرسپولیس گفته و همین جریانات باعث شد تا سال گذشته پرویز مظلومی بعد از انتشار یک فایل تصویری در صفحات مجازی از این مجری شکایت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها