کد خبر: ۴۰۳۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
زماني كه رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه‌اي در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با قاطعيت اعلام كردند كه ما هر جا دخالت کنيم صريحاً مي گوييم همچنانکه به علت ضديت با غده سرطاني رژيم صهيونيستي در دو جنگ پيروزمند 33 روزه و 22 روزه دخالت کرديم و از اين پس نيز هرجا هر ملتي يا گروهي با رژيم صهيونيستي مبارزه و مقابله کند ما به او کمک مي کنيم و هيچ ابايي هم از گفتن اين مسئله نداريم.
جام جم آنلاين: زماني كه رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه‌اي در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با قاطعيت اعلام كردند كه ما هر جا دخالت کنيم صريحاً مي گوييم همچنانکه به علت ضديت با غده سرطاني رژيم صهيونيستي در دو جنگ پيروزمند 33 روزه و 22 روزه دخالت کرديم و از اين پس نيز هرجا هر ملتي يا گروهي با رژيم صهيونيستي مبارزه و مقابله کند ما به او کمک مي کنيم و هيچ ابايي هم از گفتن اين مسئله نداريم. اين رژيم اشغالگر بايد متوجه باشد كه جمهوري اسلامي ايران رو در رو به مقابله با جنايتكاران صهيونيستي مي‌پردازد نه مانند آنها كه حملات هوايي و توپخانه‌اي خود را بر سر مردم بي دفاع فرو مي‌ريزند و كودكان و زنان فلسطيني را به خاك و خون مي‌كشند.

به گزارش جام جم آنلاين اكنون كه فضاي ضد صهيونيستي در جهان به خاطر جناياتي كه اسرائيل در فلسطين اشغالي انجام مي‌دهد،افزايش يافته است،انفجار در دو سفارتخانه اين رژيم در هند و گرجستان بهانه‌اي شد تا رژيم صهيونيستي بدون هيچ سند و مدركي ايران را متهم به اين اقدام كند.

اين اتهام بر اساس يك سناريوي تازه از سوي اين رژيم طراحي شده است.پيش از اين چند سناريوي ديگر از سوي آمريكا و با همراهي اين رژيم طراحي و پياده شده بود كه به خاطر نبود اسناد و مدارك و تنها بر اساس يك ادعاي واهي و پوچ خنثي و به فراموشي سپرده سد.

از آن جمله مي‌توان به ادعاي طرح ترور سفير عربستان در واشنگتن توسط ايران اشاره كرد كه اين سناريو تنها براي مدتي به عنوان يك سوژه خبري در رسانه‌هاي غربي و عربي مطرح شد و سپس به فراموشي سپرده سد.

اكنون نيز سناريوي تازه‌اي طراحي شده با محوريت سفرتخانه‌هاي كشور جعلي اسرائيل.اين سناريو از آنجا نشأت مي‌گيرد كه اكنون رژيم صهيونيستي به خاطر تحولات نطقه در شرايط بحراني قرار دارد.

اين شرايط باعث مي‌شود تا اسرائيل براي بيرون آمدن از بحران دست به هر كاري بزند.در همين زمينه نيز مي‌توان گفت كه تل آويو با طراحي اين سناريو،به خود زني سياسي پرداخته تا ايران را متهم به اين اقدام كند.

تحريك افكار عمومي جهان در اين مقطع يكي از اهداف اصلي اسرائيل است.اكنون افكار عمومي جهان معطوف تحولات اروپا،آمريكا و خاورميانه شده است و همين امر باعث شده تا اين رژيم در انزواي افكار عمومي قرار گيرد.

موج ضد رژيم صهيونيستي مردم جهان نيز مدت‌هاست كه افزايش يافته و همين امر باعث مي‌شود تا اين رژيم با خود زني خود به مظلوم نمايي بپردازد تا شايد بتواند كسب وجهه كند.

جداي از حاكمان برخي كشورهاي سرسپرده منطقه، مردم كشورهاي عربي كه خيزش‌هاي اسلامي در آنها شكل گرفته است،خواهان قطع ارتباط كشورشان با رژيم صهيونيستي هستند.بيداري اسلامي در منطقه فشار بسياري بر روي اين رژيم وارد كرده و هر روز كه مي‌گذرد سردرگمي اسرائيل نيز با پيروزي‌هاي مردم افزايش مي‌يابد.

حوادث اخیر طراحی خود صهیونیست ها است

اما در همين زمينه دستگاه ديپلماسي كشورمان به پاسخ به اين ادعاي پوچ و واهي پرداخته و توسط سخنگوی وزارت امور خارجه هشدار داده است كه چنانچه رژیم صهیونیستی و حامیان آن با اینگونه اقدامات تروریستی و سناریو سازی بدنبال ماجراجویی و اجرای افکار خطرناکی هستند ، باید بدانند که هرگونه اقدام نسنجیده و نابخردانه واکنشی پشیمان کننده در پی خواهد داشت.

رامین مهمانپرست اعلام کرد: رژیم صهیونیستی منشا ترور و ارعاب در جهان بوده و ادامه حیات نامشروع خود را در گرو ترور و ماجراجویی های خطرناک می داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با رد ادعاهای رژیم صهیونیستی در خصوص دخالت ایران در حمله به دیپلماتهای آن رژیم در دهلی نو و تفلیس تاکید کرد: از دیدگاه ما اصولا رژیم صهیونیستی و حامیانش متهم اصلی حوادث تروریستی بوده و انتساب حوادث اخیر به جمهوری اسلامی ایران کاملا بی پایه و اساس می باشد و بنظر میرسد حوادث مشکوک فوق توسط مسئولین رژیم صهیونیستی  طراحی و با هدف مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی ایران به مرحله اجرا در آمده است.

وی هشدار داد چنانچه رژیم صهیونیستی و حامیان آن با اینگونه اقدامات تروریستی و سناریو سازی بدنبال ماجراجویی و اجرای افکار خطرناکی هستند ، باید بدانند که هرگونه اقدام نسنجیده و نابخردانه واکنشی پشیمان کننده در پی خواهد داشت.

مهمانپرست با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریزم همواره اقدامات تروریستی را محکوم کرده است ، فتنه اخیر رژیم صهیونیستی را تلاشی بی ثمر برای انحراف افکار عمومی از اقدامات تروریستی این رژیم از جمله در سرزمین های اشغالی و ترور دانشمندان ایرانی توصیف کرد .

وی همچنین حمایت برخی کشورهای غربی از اقدامات رژیم صهیونیستی و خارج کردن نام گروههای تروریستی از فهرست گروههای تروریستی را محکوم نموده و این امر را موجب ترویج و تقویت تروریزم در جهان خواند

انفجار سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی کار خود اسرائیلی‌ها است

در همين زمينه نماینده مردم تهران در واکنش به ادعای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که ایران را عامل حملات به سفارت این رژیم در گرجستان و هند اعلام کرده است، گفت: سابقه کار رژیم اشغالگر قدس نشان می‌دهد که این رژیم برای مظلوم‌نمایی و ایجاد محبوبیت بین ملت‌ها و کشورها در گذشته دست به چنین کارهایی زده است.

اسماعیل کوثری در گفتگو با مهر درباره خبر حمله به سفارت رژیم صهیونیستی درگرجستان و هند گفت: در سابقه اسرائیلی‌ها این دست کارها قابل مشاهده است که علیه خود انجام می‌دهند تا به گردن کشورهای دیگر بخصوص ایران بیاندازند و بعد هم مظلوم‌نمایی کنند و بهره‌برداری سیاسی خود را داشته باشند و به هدف پلیدشان برسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: انفجار دو سفارتخانه رژیم صهیونیستی کار خودشان است و حتماً در آینده هم این مشخص خواهد شد، مانند مواردی که در گذشته بوده که چنین اقدامی کردند ولی ایران را محکوم کردند.

وی در تبئین هدف رژیم صهیونیستی در گرفتن انگشت اتهام به سوی ایران در قائله انفجار سفارتخانه‌هایش گفت: رژیم اشغالگر قدس انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی ایران گرفته تا خود را که عامل ترور دانشمندان کشورمان بوده مبرا کند و افکار عمومی دنیا را در این زمینه منحرف کند.


اما جالب است از مواضع غرب و اتحاديه اروپا هم مطلع شويد.اين دولت‌ها كه تا پيش از اين به اقدامات تروريستي در ايران و ترور دانشمندان هسته‌اي كشورمان و اقدامات تروريستي ديگر واكنشي از خود نشان نمي‌دادند و حتي ابراز همدري هم نمي‌كردند خيلي زود دست به كار شده و حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در هند و گرجستان را محکوم کردند.

"کاترین اشتون" رئیس امور خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای در پی انفجار خودروی سفارت اسرائیل در دهلی نو و همچنین حمله به سفارت اسرائیل در گرجستان در بیانیه‌ای این حملات را محکوم کرد.

در این بیانیه‌ که روز گذشته به دنبال حمله به سفارت رژیم‌ صهیونیستی منتشر شد، آمده بود: اشتون در این بیانیه‌ با شدیدالحن‌ترین الفاظ حمله امروز به سفارت‌خانه‌های اسرائیل که پرسنل این سفارت‌خانه در هند و گرجستان را هدف گرفته بود، محکوم می‌کند و با زخمیان این رخداد ابراز همدردی می‌کند.

"هیلاری کلینتون" وزیر خارجه آمریکا نیز در بیانیه ای در واکنش به این رخداد اعلام کرد: من بمب گذاری خودروی یک دیپلمات اسرائیلی در هند و تلاش برای حمله به کارمندان سفارت اسرائیل در گرجستان را محکوم می کنم.

کلینتون در این بیانیه اضافه کرد: تازیانه های تروریسم بی حرمتی به تمام جامعه جهانی است و ما با کارمندانی که در دهلی نو مجروح شدند و همچنین با خانواده های آنها ابراز همدردی می کنیم.

در این حادثه همسر وابسته نظامی اسرائیل در سفارت هند مجروح شد و به بیمارستان آمریکایی ها در این شهر منتقل شد.

"بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال این حملات، در اتهاماتی بی‌اساس مدعی شد که این حمله از سوی ایران و حزب‌الله صورت گرفته است که ایران این ادعاها را رد کرد.

نكته جالبي كه در اين انفجارهاي وجود دارد اين است كه از سوي عوامل موساد طوري برنامه ريزي و اجرا شده است كه كسي در ان كشته نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها