کد خبر: ۴۰۳۳۷۰
زمان انتشار: ۱۷:۴۴     ۱۲ آذر ۱۳۹۵
هر چند تراکتورسازی نوار شکست‌های متوالی خود را برابر پدیده قطع کرد، اما این نتیجه کمتر از شکست برای تراکتورسازی نبود و می‌تواند به از دست دادن صدر جدول برای این تیم منجر شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم پدیده مشهد بود که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در دقیقه 38 فرزاد حاتمی موفق شد با ضربه سر دروازه تیم پدیده را باز کند.

در این نیمه تراکتورسازی چند فرصت دیگر گلزنی را نیز از دست داد.

در نیمه دوم عطش گلزنی تراکتورسازی فروکش کرده و تیم پدیده کم کم صاحب توپ و میدان شده و در دقیقه 61 محسن یوسفی موفق شد گل تساوی را برای پدیده به ثمر رساند.

در ادامه هر دو تیم بازی بی‌هدفی را به نمایش گذاشته و تراکتورسازان با وجود نیاز مبرم به سه امتیاز بازی کمتر توانستند به دروازه تیم مهمان یورش ببرد. شوت‌های از راه دور جاسم کرار و سروش رفیعی تنها فرصت‌های این نیمه تیم تراکتورسازی بود.

در نهایت بازی تیم‌های تراکتورسازی با پدیده مشهد با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. هر چند تراکتورسازی نوار شکست‌های متوالی خود را برابر پدیده قطع کرد، اما این نتیجه کمتر از شکست برای تراکتورسازی نبود و می‌تواند به از دست دادن صدر جدول برای این تیم منجر شود.

بازی تیم‌های تراکتورسازی با پدیده در حضور 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار شد. قضاوت این بازی بر عهده محمدحسین زاهدی‌فر بوده و محمدرضا ابوالفضلی و اسد حاج‌محمد کمک‌های وی در این بازی بودند.

زاهدی‌فر ‌در این بازی محمدحسین مرادمند و یونس شاکری از پدیده را با کارت زرد جریمه کرد.

با این تساوی تیم تراکتورسازی 24 امتیازی شده و برای ماندن در صدر چشم انتظار همشهری خود ماشین‌سازی تبریز شد تا بتواند پرسپولیس را متوقف کند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها