کد خبر: ۴۰۴۶۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۱ آذر ۱۳۹۵
ما مدعی میزبانی جام ملت‌های آسیا هستیم که در سال 2019 نشد ولی قاطعانه برای گرفتن میزبانی هجدهمین دوره در سال 2023 تلاش می‌کنیم و برای این موضوع باید چند استادیوم بزرگ و مجهز داشته باشیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در دیدار با اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی که با حضور معاونان وزارتخانه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با تبریک ایام ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر گرامی اسلام که در راه است، از نمایندگان حاضر برای توجه به ورزش و جوانان تشکر کرد.

وی پس از گزارش‌های معاونان وزارت ورزش و جوانان و نکات و مسائل اعضای فراکسیون ورزش گفت: رویکرد ما با کمیته ملی المپیک بنا بر رفاقت، تعامل و دوستی است و نه با کمیته ملی المپیک و نه هیچ دستگاه دیگری مشکل یا تنش نداریم. اوج هنر یک مدیر استفاده از ظرفیت‌ها و ابزارهای دیگر افراد و دستگاه‌ها در جهت رسیدن به اهداف سازمان است که ما این سیاست را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: همه فعالیت‌های ورزشی که دیگر دستگاه‌ها انجام می‌دهند باید یک‌جا هماهنگ، برنامه‌ریزی و نظارت شود که در این خصوص شورای عالی ورزش با ریاست رئیس جمهور و یا معاون اول تشکیل خواهد شد تا هماهنگی‌های لازم جهت ساماندهی این امور صورت بگیرد و بتوانیم از تمام ظرفیت‌های ورزش کشور استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بودجه سال 96 وزارت ورزش و جوانان و رشد دو برابری آن نسبت به دستگاه های دیگر که با نگاه ویژه رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه اتفاق افتاد، اظهار داشت: این رشد به هر حال نقطه امیدی است، ولی چون از ابتدا میزان اعتبارات ورزش کم گرفته شده، اگر سالی 100 درصد هم بودجه ورزش افزایش پیدا کند، باز هم با وجود 4 هزار پروژه نیمه‌تمام کم است.

سلطانی‌فر با انتقاد از ساخت و سازهای سال‌های گذشته که بدون آمایش سرزمین صورت گرفته است، گفت: اولین معضل ساخت استادیوم‌های بزرگ، نداشتن پول نگهداری آن است و در جایی که واقعا نیاز به ساختن استادیوم‌های 15 هزار نفری نیست نباید ساخته شود.

وی با بیان اینکه لازم بود بعد از انقلاب در بعضی از شهرها استادیوم های بزرگ بسازیم، عنوان کرد: به هر حال ما مدعی میزبانی جام ملت‌های آسیا هستیم که در سال 2019 نشد ولی قاطعانه برای گرفتن میزبانی هجدهمین دوره در سال 2023 تلاش می‌کنیم و برای این موضوع باید چند استادیوم بزرگ و مجهز داشته باشیم.

مسعود سلطانی‌فر در حالی این اظهار نظر را انجام داده که فدراسیون فوتبال ایران 8 ماه پیش و درست در زمیان ریاست علی کفاشیان انصراف خود را از میزبانی جام ملت‌های آسیا اعلام کرده بود. ضمن آنکه شاهین رحمانی عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا همان زمان اعلام کرد کشورهایی که خواهان گرفتن میزبانی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند باید فرمی را تا یک تاریخ معین پر کرده و در اختیار AFC قرار دهند که طبعا از تاریخ آن گذشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها