کد خبر: ۴۰۷۰۵۸
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۰۹ دی ۱۳۹۵
همسر کاپیتان فقید پرسپولیس گفت: «ماموران اورژانس خیلی به ما لطف و محبت داشتند و هانی و هانا را نیز شناختند و به خوبی از آنها مراقبت کرده و آنها را مداوا کردند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کانال روزنامه پیروزی، معصومه ابراهیم پور همسر هادی نوروزی درباره سانحه رانندگی که عصر امروز برای خانواده اش رخ داد، اظهار داشت: «در حال رفتن به شمال و بازگشت به کپورچال، نزدیکی پلیس راه شیرگاه در ترافیک بودیم. ناگهان متوجه بوق ممتد شدم و دیدم یک اتوبوس آبی رنگ با سرعت 120 کیلومتر در حال رانندگی و آمدن به سمت ماست و مدام بوق می زند.»

 

وی افزود: «اتوبوس اول به ماشین ما برخورد کرد و بعد آن به یک پراید و ماشین های دیگر و جمعا هفت اتومبیل دچار سانحه شدند. هانی، هانا و مادرم صندلی عقب نشسته بودند. پدرم در حال رانندگی بود و بنده هم جلو نشسته بودم.»

 

ابراهیم پور در ادامه توضیح داد: «ماموران اورژانس آمدند و به ما رسیدگی کردند. ماموران اورژانس پرسپولیسی بودند. خیلی هم به ما لطف و محبت داشتند و هانی و هانا را نیز شناختند و به خوبی از آنها مراقبت کرده و آنها را مداوا کردند.»

 

وی در خصوص میزان آسیب دیدگی ها نیز تصریح کرد: «دست، پا و سر هانی و هانا پر از شیشه خورده بود ولی خدا را شکر ماموران رسیدگی کردند و اتفاق حادی رخ نداد. مادرم نیز از ناحیه سر آسیب دیده بود و پس از تزریق سرم و مداوا ترخیص شد و هم اکنون هم در کپورچال هستیم.»

 

همسر هادی نوروزی در پایان تاکید کرد: «مرگ را پیش چشمانمان دیدیم و خدا به ما لطف کرد و لطف خدا، دعای خیر هادی و هواداران شامل حال بچه های هادی شد. هواداران عزیز پس از انتشار خبر تماس های زیادی با ما داشتند. از لطف آنها ممنونیم و باید بگوییم که خدا رو شکر در سلامتی به سر می بریم و هیچ مشکلی نیست.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها