کد خبر: ۴۰۷۲۱
زمان انتشار: ۰۱:۲۲     ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
وبلاگ ' اسکالپل ' نوشت :

اینجا چشم بیدار بیداری اسلامی است؛ چون تنها جائی است که در کف خیابان‌هایش علاوه بر «الله اکبر»، «یا حسین» هم می‌گویند و بزرگترین جرم بحرینی‌ها همین فریاد «یا حسین»شان است. حسین (ع) سید الشهدای آل محمد است و او کسی است که پرچم «هیهات منا الذلة» را تا قیامت بدست شیعیان خود سپرده. «آل خلیفه» از این فریاد می‌ترسند و سعودی‌ها بیشتر. برای همین است که آمریکا برای قتل عام این مردم، نیرو را از عربستان به بحرین سرازیر می‌کند. بحرینی‌ها «یا حسین» دارند و برای همین است که کفن پوش، مقابل گلوله‌های آمریکائی می‌آیند و برای همین است که بر خلاف سایر کشورها، اینجا زنان هم در معرکه هستند که نام مبارزترین‌شان دست بر قضا «زینب» است (زینب الخواجه)؛ باز برای همین است که آل‌ سعود آنها را با شقاوت و با گلوله‌هائی که تحریم بین‌المللی دارند به شهادت می‌رسانند؛ بدور از چشم دوربین‌های دنیا!... از ورود دوربین‌ها به بحرین جلوگیری می‌شود و اگر دوربینی بی‌تذکره به میدان مقابله مشت و فریاد و گلوله وارد شود، فیلمبردار آنرا هدف قرار می‌دهند تا در غیاب خبرنگاران، دست آل سعود و آل خلیفه در سرکوب هر چه شدیدتر مردم بازتر باشد، تا «رابرت گیتس» از آل سعود راضی باشد. در جهانی که عدالت را قدرتمندان تفسیر می‌کنند، غربت و مظلومیت شیعیان این کشور مطلق غربت و مظلومیت است و در دنیایی که در آن دهانی جز دهان ماهواره‌ها گشوده نیست و هیچ چیز نباید سراب آرامش غفلت زدگان را بر هم بزند، دوربین‌ها یک وظیفه بیشتر ندارند و آن ایجاد تفنن است؛ اگر مراسم اسکار و اجرای مدونا در اسرائیل، کمی زودتر از موعد برگزار شود خیلی بهتر است!

دوربین ممنوع! ورود خبرنگاران ممنوع! دیدن خون، حال مسلمانان را از آمریکا و از حکام دست نشانده‌اش بهم می‌زند، کار دست آل خلیفه می‌دهد و حتی ممکن است کار دست ناو «آبراهام لینکلن» که از تنگه هرمز رد شده بدهد! وارثین خون شهید «نادر مهدوی» و «بیژن گُرد» صدها قایق تندرو را برای حمله به ناوگان شیطان تدارک دیده‎‌اند و «یاهو» از ترسش این را خبر صحفه اصلی خود کرده! «نادر مهدوی» را آمریکائی‌ها با شقاوت شهید کردند؛ آنها در حالیکه دستان او را بسته بودند، کینه‌شان را با میخ لنگر در سینه او خالی کردند و جای بوسه امام خمینی (ره) بر پیشانی او را با تیر خلاص سوراخ کردند. اما در بحرین، خبرنگاران آمریکائی ایندفعه از بقیه خبرنگاران ممنوع الورود ترند! چون 14 فوریه سال گذشته وسیعترین پوشش را از جنایات آل سعود و آل خلیفه، خبرنگاران «نیویورک تایمز» داشتند! واشنگتن پست، دیروز بحرین را «جزیره اندوه» نامیده و از سرنگونی رژیم آل خلیفه پیشگوئی قطعی کرده. آمریکا حمایت می‌کند؛ آل خلیفه حماقت می‌کند؛ آل سعود جنایت می‌کند؛ خبرنگاران آمریکائی درایت می‌کنند و اخبار را به بیرون درز می‌دهند؛ عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!

کشوری که دو دستی تقدیم آل سعود شده باشد، فقط با شهادت آزاد می‌شود. پیر و جوان و زن و کودک از دو روز پیش در بحرین کفن پوشیده‌اند. صدای امام خمینی (ره) این روزها مدام در گوش ما می‌پیچد که: «خدا می‌داند راه و رسم شهادت کوری شدنی نیست و این ملت‌ها آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا خواهند نمود.» در برابر دیدگان دنیا؛ همان معادله شگفت‌آوری که مردم را در «جزیره ثبات» غرب در سال 1357 به خیابانها و مقابل تانکهای «محمدرضا پهلوی» کشانده بود این بار مردم را کفن پوش به خیابانهای «جزیره اندوه» و مقابل تانکهای «شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه» کشانده است. مردمی که بدون اهمیت دادن به حکومت نظامی در بحرین به خیابان آمده‌اند، به راه شهیدان انقلاب اسلامی اقتدا کرده‌اند. نیروهای «آل خلیفه» هم به نیروهای بعثی «صدام» اقتدا کرده‌اند و دارند خاطره خرمشهر را زنده می‌کنند! آنها علاوه بر استفاده از انواع گلوله‌های مجاز (!) و غیر مجاز به خانه‌های مردم هم حمله می‌برند و طلا و وسایل با ارزششان را غارت می‌کنند.

درگیری جوانان بحرینی با نیروهای سپر جزیره آنقدر شجاعانه است که تماشای فیلم‌های این درگیری تعجب آدم را از اینکه اینها در مقابل شلیک گلوله‌ها هیچ احساس خطری ندارند، بر می‌انگیزد. «شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه» نمی‌داند که ما احتیاج به دخالت در بحرین نداریم! این خون شهیدان ماست که در بحرین دخالت کرده و بچه شیعه‌ها را شیر کرده تا بینی آل خلیفه و آل سعود را به خاک بمالند و انتقام شهدای جمعه سیاه سال 66 را و آن 400 مادر شهیدی را که از خیابانهای مکه در لباس احرام به دیدار فرزندان خود رفتند بگیرند. این ابهت ولی فقیه زمان، امام خامنه‌ای است که در بحرین دخالت کرده و هراس در جان «آل خلیفه» انداخته. جوانان بحرینی امام ما را «یا بن رسول الله» خطاب می‌کنند و خلفاء و آل خلفای تاریخ، همیشه از «ابن رسول الله» می‌ترسیده‌اند! «آل خلیفه» دشمن جوانان بحرینی نیست؛ «شیخ حمد» مزدور «ملک عبدالله» و «ملک عبدالله» مزدور «اوباما» است و افسار شورای همکاری خلیج فارس در دست «لئون پانتا» وزیر دفاع آمریکاست. آمریکا اصلا خاطره خوشی از رویارویی با جوانانی که لبیک گوی ولی فقیه هستند ندارد. آمریکا حتی خاطره خوشی از شن‌هایی که لبیک گوی ولی فقیه هستند ندارد! آمریکا دوباره با فرزندان علی (ع) و فاطمه (س) در افتاده و طبق معمول نمی‌داند که «با آل علی هر که در افتاد ور افتاد»!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها