کد خبر: ۴۰۷۶۵
زمان انتشار: ۰۳:۲۴     ۲۷ بهمن ۱۳۹۰

حمید داوود آبادی در وبلاگ خود نوشت: چندی پیش خبر تاسف آور و تامل برانگیزی در سایت های خبری و خبرگزاری ها منتشر شد مبنی بر این که هنرپیشه ایرانی "گلشیفته فراهانی” در برابر دوربین ها، دست به اقدامی غیراخلاقی زده و لباس از تن خویش بدر آورده است.

در برابر این عمل زشت، برخوردهای متفاوتی صورت گرفت. از تکذیب شدید پدر و خانواده او گرفته تا استقبال، تعریف و تمجید هوسناک و کریه خارج نشینان فاسدالاخلاقی همچون "نوری زاده” در شبکه ماهواره ای صدای آمریکا.

متاسفانه در داخل نیز، برخی که عنوان هنرمند را با خود یدک می کشند، به دلیل گرایشات سیاسی خاص خویش و دهن کجی به دین و نظام، دست از اخلاق شسته و با بی شرمی تمام از این حرکت دفاع کردند.
نظر تهمینه میلانی درباره گلشیفته فراهانی

از همان اول این سوال برایم مطرح شد:
حالا که گلشیفته به سادگی تمام ترک خانواده و وطن کرده و تن به هر ذلت و خواری سپرده، دیگر چه نیازی است تا با عملی غیراخلاقی، مجددا توجه همگان را به خود جلب کند؟

طی سال گذشته، شاهد بروز انقلاب هایی در کشورهای عربی از جمله مصر بودیم. به دنبال آن، انتخابات مجلس برگزار شد و اسلام گرایان بالاترین آراء را از مردم کسب کردند و این نشان از اسلامی بودن حرکت های منطقه داشت که بدون شک تاثیر گرفته از انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و هست.

با رشد حرکت های اسلامی در منطقه، اشغال گران صهیونیست که بیش از شصت سال است هنوز نتوانسته اند لقمه چرب و لذت بخشی چون فلسطین را از حلقوم خود پایین بدهند و هر از چندگاه با ناکامی سختی روبه رو می شوند، احساس وحشت کردند.

مصر یکی از کشورهای بسیار مهمی است که رشد اسلام گرایی و حرکت های ضدصهیونیستی، خطرات بسیار زیادی را برای اشغال گران درپی خواهد داشت و از همان اول این انتظار می رفت که صهیونیست ها برای منحرف کردن انقلاب اسلامی مردم مصر، دست به توطئه و دسیسه بزنند.

خدشه دار ساختن چهره انقلابی که با شعار مهم و عظیم "الله اکبر” آغاز شد، یکی از اهداف بزرگ صهیونیست هاست.
این بار غربی های حامی صهیونیسم که همواره در پشت نقاب دفاع از حقوق بشر و آزادی پناه گرفته اند، وارد صحنه شده و برای مقابله با اسلام گرایی، دست به تحرکات بسیاری زدند.

یکی از این حرکات مذبوحانه، عملی بود که چندی پیش دختر جوان مصری در اینترنت انجام داد.

"علیاء ماجده المهدى” 20 ساله که پیش از این تصاویری از حضور خویش در صحنه های انقلاب مصر در میدان التحریر را در صفحه "فیس بوک” خود قرار داده بود، اقدام به انتشار تصاویر خود و همچنین دوست پسرش "کریم عامر” درحالی که عریان شده است نمود. وی علت این کار خود را آزادی اخلاقی و رهایی از قیدوبندهای مذهبی و به خصوص اسلام که با بروز انقلاب در مصر گسترش زیادی پیدا کرده است، عنوان کرد.

علیاء که دانشجوی دانشکده ارتباطات دانشگاه آمریکایی قاهره بوده، به گفته خودش چندی است با خانواده خود قطع رابطه کرده است.

به دنبال آن، دادگاهی در مصر، "عبدالکریم نبیل سلیمان” معروف به "کریم عامر” را به جرم تحریک علیاء و انتشار تصاویر غیراخلاقی خودش با او در اینترنت، مجرم شناخت.

کریم عامر جوان لائیک فارق التحصیل دانشگاه الازهر قاهره، پیش از این در سال 2006 (1385 هـ.ش) به دلیل انتشار مقاله ای توهین آمیز با عنوان "رمضان، ماه نفاق” در دادگاه مصر به 4 سال زندان محکوم شد که با اعتراض و جوسازی سازمان های مدعی حقوق بشر، نجات پیدا کرد.

در راستای حرکت علیاء المهدی علیه اسلام، در سرزمین های اشغالی فلسطین نیز چهل دختر یهودی اقدام به لخت شدن و انتشار تصاویر خود نموده و با او اعلام همبستگی و حمایت کردند.
إسرائیلیات یعربن عن تضامنهن مع علیاء المهدی "المتعریة”

همچنین تعدادی از دختران سرباز ارتش رژیم صهیونیستی، در یکی از دانشکده های نظامی، اقدام به انتشار تصاویر برهنه خود در فیس بوک نمودند.
علیاء المهدى على الطریقة الاسرائیلیة

به دنبال حرکات مشکوک و در پیروی از علیاء، هنرپیشه تونسی "نادیة بوستة” نیز اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی خود در یکی از مجلات نمود. مهم تر از این، متنی بود که در کنار تصاویر این زن منتشر شد:
"اگرچه جرقه های انقلاب و بهارعربی از تونس شروع و سپس به مصر منتقل شد، حالا می توان گفت که مصر در واکنش به شیوع انقلاب، رقص همراه با برهنگی تدریجی زنان را به تونس انتقال داده است.”
فنانة تونسیة تسیر على خطى علیاء وتظهر شبه عاریة على غلاف مجلة

این وسط، برای تکمیل نقشه شوم جهت ضربه زدن به اسلام و برهم زدن اوضاع و احوال کنونی جهان اسلام که کاملا به ضرر صهیونیست هاست، احساس می شد جای ایران خالی است.

جالب آن جا بود که برای اعلام همبستگی با علیاء، تعدادی پسر ایرانی وابسته به فتنه سبز، اقدام به انتشار تصاویر خود با حجاب زنانه در اینترنت کردند.
سایت اینترنتی "طنط زیزی”

گلشیفته فراهانی که درحال حاضر در فرانسه زندگی می کند، بهترین گزینه شناخته شد. این هنرپیشه ایرانی که ترک پدر ومادر و وطن خویش کرده و به گفته خودش نیز مدتی است از همسرش جدا شده، چندی است از کشور رفته و در خارج زیست می کند.

او نیز در اقدامی زشت، جلوی دوربین عریان شد و بلافاصله تصاویر او در فیس بوک وسایت های خبری منتشر شد که سایت های عربی نیز حرکت او را در راستای حرکت علیاء المهدی توصیف کردند.
جلشیفته فراهانى الایرانیة تتعرى على طریقة علیاء المهدى

بدون شک بعد از هر کدام از این اعمال غیراخلاقی، اخباری از تهدید به قتل عاملین آن، از سوی اسلام گرایان و مذهبی ها در سایت ها و خبرگزاری ها به خصوص در جهان عرب، منتشر می شد و می شود که تماما حکایت از توطئه ای کاملا برنامه ریزی شده دارد.

متاسفانه اخیرا اخبار و تصاویر ترحم برانگیزی از جنازه ای در سایت های خبری عربی منتشر شد که حکایت از قتل علیاء المهدی به وحشی ترین شکل ممکن و بریده شدن سرش داشت!
مقتل علیاء المهدی خبر یتداوله الناشطون على شبکات التواصل الاجتماعی

به دنبال آن، برخی سایت های خبری داخلی نیز اقدام به درج خبر و انتشار تصاویر جنازه مذکور نمودند.
مرگ مشکوک دختر هرزه مصری

آن گونه که معلوم شده، برای اولین بار سایتی عرب زبان به نام "نهر الحب” این خبر و تصاویر را انتشار داده که متاسفانه سایت های ایرانی، بدون تحقیق و تفحص پیرامون آن، اقدام به انتشار کرده اند.

ظاهرا با نشر این خبر، پازل توطئه تکمیل شد؛ چرا که خبر، این گونه القاء می کرد که دختر مصری قربانی تعصب اسلام گرایان شده است.

متاسفانه سایت های خبری ایرانی، پی گیر ماجرا نشده و خبر حقیقت کشته شدن علیاء المهدی را ندیدند.
سایت اینترنتی "طنط زیزی” با انتشار تصاویر جنازه منتسب به علیاء، اعلام کرد جسدی که برخی مدعی هستند متعلق به علیاء المهدی است، کسی نیست جز دختری برزیلی که سال 2008 (1387 هـ.ش) در شهر "سن پاولو” در تصادف با اتومبیل کشته شده است و اصلا بحث بریده شدن سر وی در میان نیست، بلکه به دلیل ضربه به سرش خون ریزی کرده است.
حقیقة مقتل علیاء المهدی

حال این سوال پیش می آید که:
چرا ما، ناآگاهانه فریب توطئه های صهیونیسم را که برای بدنام کردن اسلام برنامه ریزی شده، می خوریم و در آن نقش ایفا می کنیم؟

با اوضاع و احوال تحولات اخیر کشورهای عربی، باید بیشتر مراقب حرکات فتنه انگیز صهیونیست ها بود؛ چرا که هرگونه روشنگری و بیداری اسلامی در منطقه، رژیم اشغالگر قدس را چندگام به نابودی و زوال نزدیک تر خواهد کرد.
و بنابر گفته امام راحل خمینی کبیر (ره)، "به زودی اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.”
و این مهم میسّر نیست مگر با پیروی عالمانه و صادقانه از ولایت فقیه، درایت، دوراندیشی و پیش بینی حرکات و توطئه های دشمنان دیرینه اسلام یعنی صهیونیست ها.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۴
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
زهره.ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۳۶
۱۸
ما پيرو سرسخت ولايت فقيه و رهبر عظيم الشان انقلاب هستيم. اللهم عجل لوليك الفرج.
پاسخ
زهره.ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۲۸
۱۶
ما پيرو سرسخت ولايت فقيه و رهبر عظيم الشان انقلاب هستيم. اللهم عجل لوليك الفرج.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۳۱
دمش گرم!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۳۶
۷
لعنت برصهيونيست جهاني وعوامل فريب خورده آنها در اقصي نقاط جهان كه وجود خودشان به بهايي غيراز بهشت مي فروشند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۲۲
اینا چه ربطی به فراهانی داشت.کشورای عربی انقلاب کردن به اون چه ربطی داره
پاسخ
کورش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
تو هنوز ربطش نفهمیدی!!!!!!!!!
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۱۰
بیروزی نزدیک است وبی شک برای مسلمانان واقعی میباشد.این شیطان برستان روول کنیدخودشیفته ایرانی نیست تمدن چندهزارساله ایران حتی قبل اسلام به حجاب این قانون بیشرفته افتخارمیکرده..
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
واقعاً ، پس ازدواج کوروش و زرتشتان با محارم ( خواهر و مادر ) را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را .
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۰
۴
بابا تورو به پير ، تورو به دين ، تورو به هركس كه قبول دارين...
اين گلشيفته فراهاني هركي هست و هرچي هست تو رو قرآن بكشين بيرون،هر سايتي رو كه باز ميكني اين دختره به تيتره خبريش هست.شمام كه از همه بدتر.اه اه اه...
پاسخ
عزیزالله جهانتیغ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۷
1-لطفا باپوشش اخبار این هرزه باعث معروف ومطرح شدنش نشوید
2-تحقیق کنید چرایکایرانی سرانجامش چنین است
3-تلاش کنیم هنرمندانمان راهنرمند نگه داریم وازانها هرزه نسازیم
5-موضوع هرزگی در غرب چیز جدید وتعجب برانگیز نیست
6-خواهشا جوش خول شیقته رانزنید بفکر مسائل مهمت راشید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۸
۹
این خانم یک شبه رهه چندساله رو طی کرد به راحتی فرهنگ و اصالت ایرانی بودن خود رافراموش کرد ، همانند محصولی که کارخانه تولید و مارک استاندارد نداشته باشد هرجا باشد فاقد ... و اعتباراست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
من موافق نیستم
شاید این نشون میده که خیلی از زنان ایرانی با روسری و حجاب موافق نیستن و به زور رعایت میکنن.. آزادی باید برا همه باشه نه فقط برا شما که حجاب و دوست دارین
یک بابابزرگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۹
۱۰
این همه گلهای شیفته ی ایرانی در جبهه ها و دانشگاه ها و ... شهید شدند یا دارند خودشونو برای سربلندی ایران شهید می کنند.بیاید دست از این گلشیفته بردارید و به اونا بپردازید.این گلشیفته هم جوونی و نادونی کرده.خودش هم پاشو می خوره و مثل بعضی جوونا یک روزی سر عقل میاد و می فهمه که هیچ کسی تو دنیا جای پدر و مادر و هم وطنای آدم رو نمی گیره.دخترم خداوند در توبه رو به روی همه باز گذاشته.برگرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۱
۴
هركس پا به راه اين غربيها و اسرائيليها بگذاره آخرش همين ميشه . اونا دنبال شكار آدمهايي هستند كه مخصوصا براي جوونها الگو هستند . با تخريب اونها روحيه جوونها را خراب ميكنند. متاسفانه بعضي از ما اعتماد به نفس كمي داريم اين خانم هر چي بوده و هست هموطن ما بوده كه فريب خورده . سالها بعد همين غربيها مزد اين نادانيش را خواهند داد. وقتي كه ديگه خيلي دير شده
پاسخ
فدایی ولایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱۰
خدا نابودش کنه.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
بابا هر کسی آزاده هر طور دوست داره زندگی کنه . شما اینطوری اونم اون طوری یاد بگیرید احترام بزارین به همه حالا با هر نوع سلیقه ای
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۶
۷
سلام وخسته نباشید
کسی که خودش را بی ارزش می دونه وکرده
شما چرا ازاین فا......ه نام می بری ارزش دارش می کنی
پاسخ
غریب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۶
۸
تحلیل خوبی بود
با نظر بعضی از دوستان که میگن بی خیال گلشیفته بشید مخالفم اینطور روشنگری ها چهره پست بعضی ها رو مشخص میکنه و همینطور حقیر بودن دشمنانمون رو
خداخیرتون بده
یاعلی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۶
۸
خدا به این دختره عقل بده تا بیشتر ازاین گمراه ومنحرف نشه
پاسخ
رهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۲
۸
گلشیفته؟فیلم اسرائیلی؟؟؟نه داری شوخی میکنی.....
مردم چقدر زود ستاره میشن..منم میخوام ستاره بشم و برم آمریکا داخل یه فیلم اسرائیلی بازی کنم..مگه چییه؟؟؟م.مثل مادر یادتونه؟حالا گ.مثل گلشیفته را داشته باشید
نظر ندهید لطفا و تنها سکوت کنید و ببینید و بیندیشید که انسانی اینچنین محبوب آیا شایسته این گونه داوری شدن است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گلشیفته جان تو را برای هنرمندبودنت دوست داشته ام دارم
پاسخ
علیرضا
FRANCE
۱۳:۲۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۲
۲
واقعا چرا؟ من دنبال دلیل اینکارشم!! چرا اینقد از خود بی خود شده! کاش حرف دلشو میشنیدیم بعد قضاوت میکردیم. از وطن وخونه وپدر ومادر وشوهر جدا شده برای این!!!؟
پاسخ
اسد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۰
۱
ما که منافق ندیده نیستیم گلشیفته هم یکی از اونها اون گور خودش با دست خودش کنده اخر وعاقبتش هم مانند بقیه نادونها معلومه چه ربطی به خانواده محترم این کوردل داره.
پاسخ
صالح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱
اين حركات برگرفته ازتربيت نادرست پدرومادراين خانم سرچشمه ميگيره كه خودشونا غرق كارهاي به اصطلاح فرهنگي كردن وازفرهنگسازي خونه خودشون غافل شدن باعث خجالت وسركوبي غيرت ايراني بودنه
پاسخ
نفس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
بابا اين دختره خيليييييييييييييييي خرابه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها