کد خبر: ۴۰۸۰۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۶ دی ۱۳۹۵
امیرعبداللهیان:
دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین با تأکید بر اینکه مبارزان دیروز و نسل امروز مقاومت در فلسطین «قدس» را از چنگال صهیونیست‌های غاصب آزاد خواهند کرد، گفت: بی‌تردید موج جدید تحولات منطقه متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین در تجلیل از مقام مرحوم «اسقف کاپوچی»، گفت: «هیلاریون کاپوچی» سر اسقف سابق کلیسای قدس صدای بلند مسیحیت و انسانیت بود، به مصداق وعده قطعی الهی و تجربه تاریخ، دیری نخواهد پایید که مبارزان دیروز و نسل امروز مقاومت در فلسطین، قدس را از چنگال صهیونیست‌های غاصب آزاد خواهند کرد.

وی افزود: بی‌تردید موج جدید تحولات منطقه متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود و رژیم نامشروع اسرائیل از تبعات هم‌پیمانی با تروریست‌هایی تکفیری مصون نخواهد ماند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین تصریح کرد: این اُسقف وارسته و مبارز، سالیان دراز در حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین مردانه دفاع کرد و در آزادی فردای مسجدالاقصی سهیم است، درگذشت این مبارز نستوه را به همه مسیحیان، آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان تسلیت می‌گوییم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها