کد خبر: ۴۰۸۸۲۹
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۲۵ دی ۱۳۹۵
در شهر الحویجه؛
عناصر گروه تروریستی ـ تکفیری داعش اعضای یک خانواده عراقی شامل مادر، سه دختر و یک پسر ۹ ساله وی از اهالی الحویجه را به بهانه فرار به سمت کرکوک، آتش زدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، یک منبع امنیتی در کرکوک عراق اعلام کرد: عناصر داعش روز گذشته اعضای یک خانواده شامل مادر، سه دختر و یک پسر ۹ ساله وی از اهالی الحویجه را به بهانه فرار به سمت کرکوک، آتش زدند.

این منبع که نخواست نامش فاش شود گفت: گروه تروریستی داعش، اعضای این خانواده را در جاده منطقه الریاض اسیر کرد و آن ها را در مقابل چشمان گروهی از غیرنظامیان که در حال انتقال به سمت منطقه العلم در شرق صلاح الدین بودند، به آتش کشید.

وی افزود: عناصر داعش، مادر و فرزندانش را بستند و بر روی آن ها نفت سیاه ریختند و آتش زدند و تهدید کردند هر غیرنظامی که اقدام به فرار کند، با همین سرنوشت مواجه خواهد شد.

گفتنی است، منطقه الحویجه، از ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ به اشغال عناصر تروریست داعش در آمد و جنایت های مکرر این گروه، مردم این منطقه را به فرار از آن وادار کرده است. تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار تن از ساکنان مناطق جنوب غربی کرکوک خانه های خود را ترک کرده و به سمت کرکوک گریخته اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها