کد خبر: ۴۱۰۳۹۰
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
دروازه بان سابق پرسپولیس به تیم استرومسگودست نروژ پیوست و گفت: «رویای من حضور در جام جهانی روسیه 2018 است.»
به گزارش پایگاه 598، سوشا مکانی امروز با امضا قراردادی به عضویت تیم strømsgodset درآمد. وی فردا نخستین تمرین خود را با این تیم انجام خواهد داد.

 

مکانی فصل گذشته در عضویت باشگاه میوندالن نروژ قرار داشت و پس از عملکرد موفقیت آمیزش به تیم  استرومسگودست ملحق شد. استرومسگودست در لیگ برتر نروژ قرار دارد.

 

مکانی پس از عقد قرارداد با تیم جدیدش در نروژ عنوان کرد: «حضور در استرومسگودست یک فرصت خوب برای من محسوب می شود. تیم جدیدم، سابقه زیادی در فوتبال نروژ دارد و ما برای کمک به هم قرارداد همکاری امضا کردیم.»

 

وی افزود: «رویای من حضور در جام جهانی روسیه 2018 است. این پیام روشنی است که می خواهم به تیم ملی کشورم بدهم. خوشحالم فصل جدیدی از زندگی ام آغاز شد. تلاش و سختی های زیادی کشیدم. با این وجود تازه در آغاز راه قرار دارم.»

 

در همین حال، جاستین فلو، مدیر باشگاه استرومسگودست نروژ درباره حضور مکانی در این تیم عنوان کرد: «خیلی خوشحالیم که به این توافق دست پیدا کردیم. حضور دروازه بانی در کلاس سوشا اتفاق خوبی برای ماست و از این جهت پیوستن این دروازه بان باعث ایجاد رقابت نزدیک در پست دروازه بانی تیم ما می شود.»

 

وی افزود: «از باشگاه میوندالن تشکر می کنیم که در راه فسخ قرارداد مکانی به ما کمک کرد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها