کد خبر: ۴۱۱۳۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
دکتر الهام در مسجد جامع مسعودیه مطرح نمود:
عضو سابق شورای نگهبان اظهار داشت:امام رهبرى بود كه اموالش در آغاز و انتها شفاف به قوه قضاييه اعلام شد و در معرض داورى ملت بود، روزى كه رفت از روزى كه آمد كمتر بود و ارثى به جا نگذاشت، خانه قديمى او در قم اينک موزه و مكانى نمادين است، مرحوم حاج احمد آقا به رييس ديوان عالی كشور نوشت كه در مورد خانواده امام بدون هيچ گذشتى عمل نمايد تا شادى روح آن عزيز را فراهم آورد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دکتر غلامحسین الهام شب گذشته (۱۲ بهمن ۹۵) به مناسبت سالگرد بازگشت شکوهمند امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه مبارک فجر در جمع مردم و نمازگزاران مسجد جامع مسعودیه در جنوب شرق تهران با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامى، همچنان موضوع اساسى جهان است، گفت: پس از گذشت قریب ۴ دهه انقلاب اسلامی هنوز براى مستضعفان جهان نقطه اميد و حركتِ براى آزادى است و ملتهاى دربند در حال الگو گرفتن از آن هستند، کما اینکه براى مستكبران كابوسی است که در پى محو يا مهار آن هستند.

دکتر الهام همچنین در این سخنرانی گفت:

امام رهبرى بود كه اموالش در آغاز و انتها شفاف به قوه قضاييه اعلام شد و در معرض داورى ملت بود، روزى كه رفت از روزى كه آمد كمتر بود و ارثى به جا نگذاشت، خانه قديمى او در قم اينک موزه و مكانى نمادين است، مرحوم حاج احمد آقا به رييس ديوان عالی كشور نوشت كه در مورد خانواده امام بدون هيچ گذشتى عمل نمايد تا شادى روح آن عزيز را فراهم آورد، امروز نيز ساده ترين زندگىِ حاكمان، زندگى رهبر انقلاب است كه پيش چشم ملت است .

مردم زندگى ساده و شفاف امام را ديدند و با كاخ نشينان سلطنتى مقايسه كردند، آيا امروز براى مردم مجال چنين مقايسه اى وجود دارد؟ مقصر كيست، انقلاب يا كاخ نشينان؟!

جفا به امام است، كه كارى كنيم تا نسلى كه امام را نمى شناسد از تجلمات مرقد شريفش زندگى دنيوى او را قياس كند!

 اگر سطح زندگى حاكمان در نظام اسلامى با زندگى طبقات پايين همانند نباشد، به طغيان فقرا و ضعفا مى انجامد.

در حكومت دينى نبايد بر مردم زهدگرايى تحميل شود اما مسؤلان به زهد موظفند، برخى نعل وارونه مى زنند از مردم زهد مى خواهند و خود را در هر رفتار مالى آزاد مى دانند آن هم از كيسه بيت المال.

انقلاب اسلامی متعلق به ملت بزرگ ايران است كه با اتكال به خداوند و اعتماد و اتصال به رهبرى عارف و فقيهى عادل شايستگى اين نعمت را يافت. در انقلاب اسلامی، همه بودند از همه قشرها، قدرت انقلاب ناشى از اتصال به چنين قدرتى است و دوام آن نيز در گرو اراده ملت است.

 آن روز كه امام غريبانه به كشورى با حكومتى لائيک تبعيد شد، اميد او اين بود كه بلكه تاريخ حوادث آن سالها را ثبت كند، اما سيزده سال بعد همو و انقلاب اسلامىِ ملت تاريخ ساز شد.

حفظ انقلاب در گرو حفاظت از اهداف انقلاب است، انقلاب در پى عدالت بود، عدالت گرى راه حفظ نظام است. كسانى كه با رفتار خود بى عدالتى، تبعيض و فساد را ترويج مى كنند «براندازان نرم» هستند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها