کد خبر: ۴۱۲۱۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
دفاع راست باتجربه استقلال و مدافع سابق این تیم با کاپیتان آبی ها که مدتی بود با یکدیگر قهر بودند، آشتی کردند.
به گزارش پایگاه 598، در روزی که استقلال تهران موفق شد السد قطررا درضربات پنالتی شکست داده و حذف کند مهدی رحمتی با خسرو حیدری و حنیف عمران زاده آشتی کرد.

 

کاپیتان های اول و دوم استقلال تهران مدتی می شد که با یکدیگر حتی سلام و علیک هم نکرده و قهر بودند اما قبل از ضربه پنجم آبی ها رحمتی برای آشتی کنان پیش قدم شد.

 

دروازه بان باتجربه استقلال توپ را برداشت، نزد خسرو رفت و به همبازی اش برای نواختن ضربه آخر تیمش روحیه داد. حیدری هم توپ را برداشت و قول داد که آن را تبدیل به گل کند و به قولش هم وفا کرد.

 

گفتنی است رابطه رحمتی و حیدری پس از نیمکت نشینی دروازه بان استقلال و ماجرای اختلاف با علیرضا منصوریان شکرآب شد اما در یک روز تاریخی و به یاد ماندنی این دو هم آشتی کردند.

 

از سوی دیگر حنیف عمران‌زاده و سیاوش اکبرپور بعد از بازی به رختکن استقلال رفته تا به بازیکنان و مربیان این خسته نباشید بگویند. در این بین با وساطت اکبرپور، عمران‌زاده و رحمتی که مدتی بود با یکدیگر قهر بودند با هم آشتی کردند.

 

این دو بازیکن مد‌ت‌ها با یکدیگر ارتباط نداشتند و حتی رحمتی در برنامه تلویزیونی 90 پست جنجالی‌اش در صفحه شخصی خود را به عمران‌زاده ربط داد اما در نهایت این دو بازیکن امروز با یکدیگر آشتی کردند.

 

قلعه نویی هم پیش از این گفته بود حنیف حرف های زیادی برای گفتن علیه بعضی ها دارد که با این آشتی بعید است حنیف دیگر آن حرف ها را بزند.

 

بدین ترتیب آبی ها با اتحاد و همدلی بیشتری به پیشواز دربی خواهند رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها