کد خبر: ۴۱۲۴۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
تولیت آستان قدس رضوی ببا بیان اینکه آمریکای خوب و بد نداریم زیرا دشمن درجه یک انقلاب اسلامی ایران است، گفت: انقلابی به نجات خود نمی‌اندیشد بلکه به فکر محرومان عالم است.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در مراسم سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم بیرجند  ضمن گرامیداشت 22 بهمن و قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: مردم بیرجند با حضور پرشور خود در این مراسم خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر مسأله انقلابی بودن و ماندن تأکیدات زیادی دارند، بیان داشت: شاخص‌های مهم انقلابی و اندیشه انقلابی به عنوان راهکار برون رفت از مشکلات و سختی‌هایی که دشمنان و مستکبران برای ملت ایران ایجاد کرده‌اند، است.

تولیت آستان قدس رضوی به تبیین شاخصه‌های انقلابی پرداخت و توضیح داد: اولین شاخصه انقلابی اندیشیدن، عمل کردن و خدا باوری است لذا باید خدا را با همه وجود باور داشته باشیم.

رئیسی با اشاره به اینکه باید قبل و بعد از هر امری باید خدا را ببینیم، افزود: رمز همه قدرت‌ها در عالم خدا است.

وی با اشاره به اینکه با وجود قدرت‌های پوشالی کاری از پیش نمی‌رود، ادامه داد: قدرت از آن خدا است و او می‌تواند بر همه چیز اشراف داشته باشد.

تولیت آستان قدس رضوی اعلام کرد: اگر بخواهیم امام را به عنوان مؤسس و بنیان‌گذار این نظام مقدس معرفی کنیم باید به سیره شخصیتی ایشان و حدیثی مبنی بر اینکه عالم در محضر خدا است که بر در و دیوار شهر نقش بسته است توجه کنیم.

رئیسی بیان داشت: امام خمینی زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید فرمودند این انقلاب را خدا پیروز کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها