کد خبر: ۴۱۲۵۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
منبع اطلاعاتی یمن از اقدام آمریکا به اعزام مزدورانی از شرکت‌های امنیتی برای همکاری بیشتر با ائتلاف سعودی به جنوب یمن خبر داد و گفت: گزینه‌های غیرمنتظره یمنی‌ها برای رویارویی با ائتلاف سعودی در جبهه‌های نبرد آماده اجرا است.
به گزارش پایگاه 598، یک منبع اطلاعاتی یمن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا اظهار داشت: آمریکا مزدورانی از شرکت های امنیتی را برای همکاری بیشتر با ائتلاف سعودی به جنوب یمن فرستاد.

وی افزود: این مزدوران آمریکا و عربستان از اقصی نقاط جهان و برای دستمزد روزانه یک هزار و پانصد دلار به یمن آمده‌اند و همه ماموریت آنها در این کشور ارتکاب جرائم و آزار و اذیت رساندن به ملت یمن بوده است.

منبع یمنی تاکید کرد: ائتلاف سعودی پس از شکست های اخیر در عملیات باب المندب و کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از نظامیان و مزدورانشان هم اینک سعی دارد عناصر بیشتری از شرکت امنیتی-نظامی بلک واتر را اجیر کند تا تحت فرماندهی آن در یمن جنگ کنند.

وی افزود: ناتوانی نیروهای ائتلاف سعودی و مزدورانشان در دستیابی به هر گونه پیشرفت یا ایجاد هرج و مرج و ناآرامی بیشتر در مناطق جنوبی، آمریکا و عربستان را به استفاده از عناصر بیش تر شرکت بلک واتر متوسل کرد.

گزینه های جدید یمنی ها برای رویارویی با متجاوزان

وی با اشاره به گزینه های راهبردی جدید یمنی ها برای رویارویی با ائتلاف عربی- بین المللی به سرکردگی عربستان و آمریکا گفت: این گزینه ها هم اینک به دست رزمندگان یمنی در سنگر دفاعی و مواضع مرزی آنها با عربستان یا سواحل یا در حوزه نیروی هوایی یمن است که استفاده از آن هراس و نگرانی بسیاری کشورها و حتی قاهره را نیز از لحاظ اقتصادی به همراه خواهد داشت.

منبع یمنی همه امیدها و محاسبات عربستان برای حفظ تاج و تخت خود از راه ریختن خون مردم بی گناه یمن را اشتباه خواند و گفت: رهبری یمن با صدور مجوز استفاده از گزینه های راهبردی توسط ارتش و کمیته های مردمی پیروزی های میدانی جدیدی را در برابر متجاوزانی از 10 کشور که اتاق عملیات نظامی جنگ در یمن را در جیبوتی، اریتره، ریاض و اردن اداره می کنند رقم خواهد زد.

وی از حضور بیش از پنجاه هزار نیروی ارتش و کمیته های مردمی در جبهه های مختلف نبرد ضد ائتلاف سعودی و مزدورانش خبر داد و گفت: صدها هزار نفر دیگر هم منتظر فرمان فرماندهی کل قوا برای پیوستن به این جبهه ها هستند.

منبع اطلاعاتی یمن با اشاره به اعلام آمادگی مستمر قبایل یمن برای اعزام نیروهایشان به جبهه های نبرد گفت: سید عبدالملک بدر الحوثی، رهبر انصار الله در نطق اخیر خود تاکید کرد که ما سر دشمن را با پنبه می بریم بنابراین نیروهای ذخیره یمنی در فهرست محاسبات پیش روی یمنی ها برای مقابله با عربستان قرار دارند تا در موقع مناسب از آنها استفاده کند.

وی تاکید کرد: چیزی که عربستان را نگران کرده موشک های بالستیک یا حملات توپخانه ای یمنی ها نیست بلکه وجود هسته های خفته و افراد آموزش دیده ای است که فرهنگ جهاد و شهادت را در آغوش خانواده هایشان آموخته و عزم خود را برای مقابله با پیاده شدن نقشه های آمریکا و اسرائیل در کشورشان جزم کرده اند.

منبع اطلاعاتی یمن با بیان اینکه قدرت انسانی فوق العاده یمنی ها اغراق یا ادعایی پوچ نیست،افزود: طی روزهای گذشته تقریبا هر روز شاهد برگزاری مراسم فارغ التحصیلی دوره دیدگان در پادگان های نظامی یمن بوده ایم.

وی افزود: ائتلاف سعودی گمان می کرد با حملات دیوانه‌وار جنگنده ها، ناوها و گروه های تروریستی همچون القاعده و دیگر گروه ها و حتی دروغ پردازی های رسانه های خود می تواند اراده ملت یمن را در هم شکند اما در نهایت این رزمندگان یمنی هستند که با سرازیر ش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها